WarpX Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Fra Tele2's driftsmeldinger:GPRS er ustabilt. Dette berører bl.a. MMS og WAP Hendelsestidspunkt: 17/10/2007 14:59 Feilens omfang: Stor feil Status: Feilretting pågår Beregnet ferdig: 20/10/2007 12:00 Men GPRS er vel ikke det samme som 3G da...? Det er vel MMS/WAP i kombinasjon med 3G som er problemet. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det går gjennom samme gateway hos Tele2 når du sender mms enten du er koblet opp gjennom 3G og gprs. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 uansett så fungerer alt om man slår av 3G. Er ikkje tvil om at det er noko som er feil der. Men det rare er at alle man prater med hos Tele2 har 0 peiling på problemet. Einaste ein eg prata med som fann det ut da eg nemnde at dei hadde lagt ut driftsmelding om det. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har hatt samme greiene selv, bytta til netcom sitt nett nå og det funker Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Dere må bytte til netcom sitt nett for at det skal fungere! Noen som har oversikt over hvilke leverandører som bruker telenor sitt nett?? Netcom er nemlig ubrukelig her jeg bor! Bytta over til Tele2 fra Chess når chess migrerte over til netcom.. så går det noen mnd så får jeg vite at også tele2 går over til netcom.. Så da må jeg bytte igjen.. og jeg vil ikke ha Telenor som operatør!! Hvilke anbefaler dere som bruker telenordekning? Endret 22. oktober 2007 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Vel om dere ikkje har lest det så fungerte det med Netcom lenge også telenor fungerte ei stund, men no fungerer det ikkje lenger med nokon av dei. Synd men sant Edit: Hendelsestidspunkt: 17/10/2007 14:59 Feilens omfang: Stor feil Melding: Dette gjelder kun kunder på Telenor dekning, de som er over på NetCom er ikke berørt av problemet. Status: Feilretting pågår Beregnet ferdig: 23/10/2007 12:00 hmm. jaja. Da er netcom fiksa ser det ut til. Det fungerte vertfall ikkje i går Endret 22. oktober 2007 av Ulvestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå