Oppesen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har nøyaktig samme problemet på min Nokia 6233. Fungert fint til for ca ei uke siden. Har hatt sim-kortet i et par år, er i Telenor sitt nett og bor i Oslo sentrum. Skal prøve å bytte til et netcom-sim i morgen, og se om det hjelper Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har ingen fått med seg at man nå kan velge Netcoms nett istedetfor Telenor når man har Tele2 SIM-kort? Forsøk det, kan være at det fungerer bedre. Lenke til kommentar
Oppesen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ser man det! Var ikke klar over at man kunne velge dette allerede nå, men det kunne man altså. Kanskje det er nettopp denne overgangen som har rota det til for tele2+3g? Da jeg valgte netcom-nettet manuelt fungerte i hvert fall 3g utmerket! Takker for tipset og anbefaler det videre til trådstarter. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Nå virket det plutselig med 3G Endret 28. september 2007 av MacBain Lenke til kommentar
varmit Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har bestilt Tele2 mobil +, vet noen om sim-kortet kommer før eller tar det uansett 10 dager? Lenke til kommentar
Oppesen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Simkortet kommer nok før, men det vil ikke bli aktivisert før tidligst etter 10-14 dager nei Lenke til kommentar
varmit Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Simkortet kommer nok før, men det vil ikke bli aktivisert før tidligst etter 10-14 dager nei 9596713[/snapback] Men kan jeg da bruke telefonen som kamera og mp3-spiller, eller må sim-kortet være aktivert først? Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 neida, tlf funker som kamera/mp3piller før simkort er aktivert! må bare ha et simkort i tlf! Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 http://driftsmeldinger.tele2.no/ - GPRS er ustabilt. Dette berører bl.a. MMS og WAP Hendelsestidspunkt: 28/09/2007 12:00 Feilens omfang: Stor feil Melding: Feilen er rettet, all trafikk går som normalt. GPRS er ustabilt. Dette berører bl.a. MMS og WAP. Feilsøking pågår Status: Klar Tid ferdig: 03/10/2007 14:45 Boink.. Lønner seg å sjekke driftmeldinger til operatøren sin nettside innimellom også Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Denne får eg opp da: Det ser ikke ut til at din browser har de nødvendige egenskaper for å vise fullversjonen av denne siden. Trykk her for å vise light-versjonen. Er siden uleselig? Trykk her for light-versjonen av denne siden. Så kom ingen vei på den. Men takker. Synst det er merkeligt at dei 3 eg har snakka med i Tele2 ikkje kunne seie det til meg. Lenke til kommentar
Teksup Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Trykk her for å vise light-versjonen.Er siden uleselig? Trykk her for light-versjonen av denne siden. 9639408[/snapback] Hvis du klikker der det står "her" så får du den opp. Ganske vrien knapp link/knapp å finne, men men.. kanskje meningen Edit: Fant ut at hele linjen "Er siden uleselig? Trykk her for light-versjonen av denne siden." også er en link.. Endret 6. oktober 2007 av Teksup Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Trykk her for å vise light-versjonen.Er siden uleselig? Trykk her for light-versjonen av denne siden. 9639408[/snapback] Hvis du klikker der det står "her" så får du den opp. Ganske vrien knapp link/knapp å finne, men men.. kanskje meningen Edit: Fant ut at hele linjen "Er siden uleselig? Trykk her for light-versjonen av denne siden." også er en link.. 9648389[/snapback] Vel om du trur eg er dum er det ok. Men prøvde det også eg for lenge sidan. Funka ikkje. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Du ble nok henvist til Sony E. da dette er ett kjent software problem med enkelte av deres telefoner. Svensken du pratet med hadde nok litt mere peiling en hva du tror Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Nå viker ikke 3G lenger (virker vel kun den ene dagen når jeg posta at det funka), har prøvd å koble meg til netcom sitt nett, men når jeg aktiverer 3G for jeg beskjed om "ingen nettdekning". Noen i Oslo som har Tele2 hvor 3G fungerer? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har nokia 6500 slide og har akkurat samme problem. I telenor sitt nett kan jeg bruke 3g, men får da ikke sendt mms. I netcom sitt nett fungerer ikke 3g i det hele tatt. Har kontaktet tele2 ett par ganger, men det ser ikke ut til at de vet hva problemet er. Har prøvd å nevne at det kanskje er simkortet, p.g.a at det jeg har nå er gamelt. Men de påstår at det ikke kan være det. De har nå sendt feilmelding, så nå får jeg bare vente å se Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 virka ei stund med netcom. men ikkje lenger no. irriterer meg litt, men men. får bare slå det av. er ikkje ofte eg treng det likevel. Ting går jo bare suppetregt utan. det kan eg leve med. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 virka ei stund med netcom. men ikkje lenger no. irriterer meg litt, men men. får bare slå det av. er ikkje ofte eg treng det likevel. Ting går jo bare suppetregt utan. det kan eg leve med. Fra Tele2's driftsmeldinger: GPRS er ustabilt. Dette berører bl.a. MMS og WAP Hendelsestidspunkt: 17/10/2007 14:59 Feilens omfang: Stor feil Status: Feilretting pågår Beregnet ferdig: 20/10/2007 12:00 Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Den driftsmeldingen er grei, men problemene har vart mye lenger en f.o.m 17/10 Så at det er en STOR FEIL, er nok rett. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Den driftsmeldingen er grei, men problemene har vart mye lenger en f.o.m 17/10Så at det er en STOR FEIL, er nok rett. Driftsmeldingen med tilsvarende problem fra 28.09 ble satt som rettet 03.10 så kan det godt hende de først tok tak i problemene på nytt den 17.10. En driftsmelding blir vanligvis registrert fra den dagen de blir klar over et problem og setter i gang med feilsøk, ikke nødvendigvis fra den dagen problemet faktisk oppstod. Virker som det har vært problem i en lengre periode for Tele2, får håpe de finner ut av det. Endret 20. oktober 2007 av escobar Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Feilen med MMS og WAP har vart i 2 uker nå. Når jeg ringte kundeservice kom jeg bare til en bimbo som ikke fatta noen ting og sendte meg de vanlige innstillingene. Jævla dritt, aldri mer Tele2. Dessverre har jeg bindingstid. EDIT: Huh, elendigheta funka når jeg slo av 3G Merkelig. Endret 20. oktober 2007 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå