Gå til innhold

Metal Gear Online diskusjon


Shoegazer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

har litt problemer med å se mgs som et online skyte spill da. mener mgs serien burde holde seg til sp only. dog kunne vært moro med et fritstående mp med div aner til mgs serien.

Lenke til kommentar
har litt problemer med å se mgs som et online skyte spill da. mener mgs serien burde holde seg til sp only. dog kunne vært moro med et fritstående mp med div aner til mgs serien.

9585490[/snapback]

er enig der, men vis det blir laget skikkelig og gjennomført sier vi ikke nei takk. tvert imot.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke MGO2 ser bra ut, det er for mye HUD stuff der, og mange streker blablabla, jeg spiller fortsatt mgo fra Substience, og det som er dritt kommer her: DE STENGER SERVERNE ETTER 30 OKTOBER :cry: da kan jeg ikke spille det mer online, skjedde det samme med Resident evil file #2 :( Men jeg skal nok prøve MGO2 da ;)

Lenke til kommentar

Får jeg en ps3 så er det

MGS4 og MGO2

som er på toppen av lista,

Fikk aldri prøvd MGO(subsistance)

men prøvde MPO og det var rått, kontrollene var ikke de beste men spillet var rått

Tipper dette blir bedre pga. sixaxis kontrollen, og grafikken, opplevelsen er rett og slett

oppdatert,

så er det snakk om dette systemet (S.O.P ) som også gjør dette spillet interessant

Endret av Funmaker
Lenke til kommentar
Regner med det blir en månedspris på dette?

9641709[/snapback]

Jeg lurer på akkurat det samme.

9641816[/snapback]

Hvorfor skulle det være månedspris?

 

Det siste Payton sa om utgivelse; de er ennå ikke sikre på om MGO skal være en del av MGS4 (gjennom ulike versjoner, en versjon med og en uten MGO f.eks.) eller om det skal selges for seg selv.

Endret av Synthem
Lenke til kommentar

Jeg er delt når det kommer til månedspris. Det blir enten make or break med med det (noe som kanskje egentlig er like greit ;)).

 

Hvis det gjør at det blir en enormt bra tittel som bare blir bedre og bedre med nye features, bugs som blir fikset, content som blir lagt til ofte (nok), så er jeg definitivt for det. Jeg er vel av den typen som heller vil betale litt ekstra for å få litt ekstra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...