Simenrf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei! Jeg trenger litt hjelp her til å kjøpe en ferdigbygget/pakke pc. PC-en skal være stajonær, og hovedsaklig brukes til spilling. Jeg skal ha hele pakka, datan, skjerm, tastatur, mus, OS, musmatte osv. Pris max 17000. Skal ikke bygge selv! PS: Kabinettet MÅ VÆRE neon-lys i Endret 24. september 2007 av Simenrf Lenke til kommentar
Filla Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kjøp en av dinside.no sine 10 000 kroners PC'r. Neonlys i kabinettet er jeg mer usikker på...(hva i allverden skal du med det ?? ? komplett.no sine versjon Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 neon lys = irriterende på lan, i alle fall oss som spiller i compo og har 3-4 PC-er med ekstremt mye neon lys bak oss som lyser rett i skjermen men hvis du absolutt må ha så bestiller du det utenom/ved siden av PC-en, tror ikke du får det bakt inn i PC-en Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Enig, neon lys er ut. Blir ansett som fjortiss kabinetter og er som regel billige. Hva folk vil ha nå er f.eks Antec eller LianLi. Minimalistiske kabinetter som ser pro ut og har gode kjøleløsninger. Uansett, håper du finner noe bra =) Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 okey, da jeg trenger ikke neonlys i det;) har dere noen flere pc forslag? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Her er de andre "dinside.no" PC'ne (8 tilsammen). Dette er gode tilbud om du ikke selv øsnker å sette sammen en PC. De fleste nettbutikkene lar deg også selv gjøre endringer/oppgraderinger til kraftigere skjermkort, annet kabinett, større HD osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå