Megnus Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hey. Jeg går på Medier og kommunikasjon og har denne uka fått i lekse å lage en invitasjon til Nobels Fredspris. - Hvordan skal en slik se ut? - Hvem er målgruppen? - Noen tips? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 bump* Forresten, det er til festen til nobelsfredspris innbydelsen skal være til. Lenke til kommentar
cantona87 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor må lærerene på MK alltid finne på så jævlig mange kjipe oppgaver? Når det er sagt.. Finn ut hvem målgruppen er først, den er jo i og for seg ganske enkel: De som skal inviterest til festen, er ikke det ofte formelle folk som sitter litt "høyt på strå" ? Dermed bør vel invitasjonen se ganske staselig ut, den bør vel kanskje ikke se ut som en invitasjon til et diskotek. Også burde du vel kansje bruke noe som kjennetegner nobelsprisen: Kjennetegn Egentlig spiller det jo ingen rolle hvordan invitasjonen din ser ut, bare du begrunner valgene dine i rapporten. En som jeg hadde i klassen hadde veldig lite og fare med når det gjaldt layout og design, men var en jævel på å skrive rapporter, begrunnelse for valgene dine er mye viktigere enn hvordan produktet ser ut. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hvorfor blir folk invitert? Vet du det eller? Jeg har ikke en ide "/ Edit: Tusen takk for svar forresten Endret 26. september 2007 av Megnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå