Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

tar alt til meg


Gjest blabediblabeidbla

Anbefalte innlegg

Gjest blabediblabeidbla

heisann. jeg har et lite problem, :

 

da jeg gikk på barneskolen var jeg akseptert jeg tok ikke no til meg og ingen plaga meg, kan si at med 1 til og med 10end klasse var edt 200-250 elever. men nå har jeg begynnt på nå skole og det gikk ikke så bra, jeg har mange venner osv. men det er på en måte delt opp i forskjellige "vennegjenger". jeg tar alt til meg selv om det egentli ikke gjør meg no. jeg føler at jeg bare har lyst til å banke å drepe alle selv om de egentli ikke gjør meg så mye. men jeg tar alt til meg og jeg går å tenker på det hele dagene. off dritt lei nå, noen som vet hvordan jeg kan ignorere ikke ta til emg alt?

 

sattan ka detta va ein rotete tekst

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det virker som at du har litt dårlig selvtillit. Kanskje du føler at alle er i mot deg, at de er negative overfor deg. Jeg tror at du bør begynne å få større tro på deg selv og dine evner. Og ikke minst starte med å gi litt faen i hva folk sier- det betyr ikke at du ikke skal bry deg om andre mennesker, men at du ikke bør ta alt så personlig, hvis du skjønner hva jeg mener. Et annet råd er at du kanskje bør bruke fritiden på å gjøre ting som gjør deg glad, som å tegne, eller lese bøker, det vil kanskje være med på å gjøre deg litt gladere til sinns.

Lenke til kommentar

Jeg har det ganske likt selv, men ikke så ille at det bryr meg i den grad det bryr deg.

Venner er viktig, har det alltid vært, å kommer alltid til å være.

 

Går på Vgs, å når alle kompisene går ut, så sitter jeg igjen med bare fremmede, da jeg går i en ren jenteklasse er ikke akkurat det første valget.

 

Finn deg en kompis i klassen, å heng med noen, få din egen gjeng da vel ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...