weebl Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Et bilde jeg tok et par somre siden kom over det når jeg kikket gjennom gamle bilder. det er fotografert med et "vanlig" digitalkamera i svart-hvit. Jeg er langt i fra en god fotograf men hadde vært gøy å høre litt kritikk. eneste jeg har gjort i ettertid er å forminske det litt. Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fin stemning i bildet. Mye ro og flott tåke, men mer enn det er jeg ikke kapabel til å si noe om. Jeg likte spesiellt roen og atmosfæren i bildet. /L Lenke til kommentar
graylady Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Likte bildet, minner meg om Vågen i Kr.sund. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Likte stemningen og komposisjonen. Syns bildet mangler kontrast. Ville ha gjort de svarte delene enda svartere. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 takker for mange fine kommentarer! Forresten bildet er tatt utenfor feriehuset til familien på sula utenfor frøya i sørtrønderlag. feriehuset vårt er et nedlagt mek. verksted. tok bildet for 2 år siden eller noe i den dur. så den gangen var jeg 15. takk igjen for fine kommentarer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå