Løve Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei Jeg tenkte å bruke Xbox 360en på pc-skjermen min som har DVI-kontakt. Men jeg har bare sett original VGA-kabel til Xboxen og ikke DVI-kabel. Men jeg har sett uoriginale, men funker de like bra eller er det bare billig søppel som ødelegger signalet? Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 DVI -> VGA kan du få med et adapter. VGA -> DVI trenger du konverter for. Disse koster fort noen tusen kroner. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Du finner VGA -> DVI adapter også, men signalet blir ikke digitalt. Alikvel tror jeg ikke du vil bli skuffet med bildet på skjermen. Har selv VGA kobling på en 26 tommer HDTV fra PC-en og bildet er upåklagelig. DVI hun, VGA han DVI han, VGA hun Endret 24. september 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
roolf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Du finner VGA -> DVI adapter også, men signalet blir ikke digitalt. Alikvel tror jeg ikke du vil bli skuffet med bildet på skjermen. Har selv VGA kobling på en 26 tommer HDTV fra PC-en og bildet er upåklagelig. DVI hun, VGA han DVI han, VGA hun 9566593[/snapback] Er du sikker på at dette funker? VGA er jo et analogt signal mens DVI er digitalt. Signalene er mao forskjellige slik at det etter min forstand ikke går med en enkel overgang. Signalet må jo konverteres fra analogt til digitalt. Men så vidt jeg har fått med meg er det mange PC-monitorer som støtter analoge signaler over DVI. Da kan en slik enkel overgang brukes. (Hos meg fulgte det med en slik overgang.) Jeg ville i alle fall sjekket om dette er tilfelle med din skjerm før jeg bestilte. Jeg er forresten enige i at analog signal over VGA gir bra resultat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå