Gå til innhold

Har glemt passordet til xbbox live hjelp!

TheNarsissist

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et stort problem Jeg har sån automatisk inloging på xbox live heldigvis,og jeg har glemt passordet jeg vil gjerne vite passordet i tilfelle noen av kompisene mine skulle slå det av eller no for kødd,Jeg gikk in på Passport.net skrev inn eposten som jeg har registrert på den men jeg husker ikke passordet så jeg gikk til det hemlige spørsmålet men jeg husker ikke svaret der heller,kan noen hjelpe en xbox fan? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg har et stort problem Jeg har sån automatisk inloging på xbox live heldigvis,og jeg har glemt passordet jeg vil gjerne vite passordet i tilfelle noen av kompisene mine skulle slå det av eller no for kødd,Jeg gikk in på Passport.net skrev inn eposten som jeg har registrert på den men jeg husker ikke passordet så jeg gikk til det hemlige spørsmålet men jeg husker ikke svaret der heller,kan noen hjelpe en xbox fan? :(

9566217[/snapback]

Har samme problem :p

Lenke til kommentar
Noen som virkelig har et tips til oss med dette problemet?

Siden jeg har en annen e-post jeg husker passordet på, er det mulig at jeg får sendt passordet til min e-post som gamertagen min er registert på?

9570626[/snapback]

det ville jeg ikke tro ass...

for da kunne jo jeg bare sagt jeg hadde glemt "ditt" PW og få det sendt til min, tror ikke det gåt ann nei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Ring kundeservice. Det er ikke noe problem å få utgitt slike detaljer, men du må vite følgende:

- Gamertag

- Navn

- Fødselsdato

- E-post adresse

- Adressen du er registert med

Mener å huske at jeg klarte å få oppgitt passordet på en konto for en kamerat når han glemte passordet til en gammel konto.

Lenke til kommentar
Ring kundeservice. Det er ikke noe problem å få utgitt slike detaljer, men du må vite følgende:

- Gamertag

- Navn

- Fødselsdato

- E-post adresse

- Adressen du er registert med

Mener å huske at jeg klarte å få oppgitt passordet på en konto for en kamerat når han glemte passordet til en gammel konto.

9570847[/snapback]

Har tatt tulle dato ... faen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...