1915 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) OS: windows xp pro sp 2 Windows fryes ved oppstart :S kommer inn i windows. så fryser PC-en :S jeg tenkte det var windows. så formaterte jeg men ble ikke noe bedre ;/ HW: cpu: intel core 2 duo E6750 2.66 ghz ram: 3 gb ddr2 ram skjermkort: nvidia geforce 7900 gs harddisk: raptor 150 gb 10000 rpm. en ting til. og hver gang jeg rebooter så må jeg koble til nettet igjen :S Endret 24. september 2007 av 1915 Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja det er ikke rart det, det er octomber snart og ikke mer enn 4 grader ute. Du burde kontrollerere oppstarten, du har mulighet å bruke switches på boot.ini file (fra kjør---msconfig..boot.ini med bootlog). Du kan kontrollere Windows oppstart uten nett /drivere og med nett drivere. Om problemer er å finne allerede i det stadium, før eventuelt noe brannmur og antivirus kommer i bilde, så............ Lenke til kommentar
1915 Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 jeg formaterte med 3 forskjellige xp plater nå ikveld før den siste xp plata funka som den skulle. de andre 2 var noe fuck med ;// men det virker som det skal nå men takk for svar alikevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå