presets Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jeg skal kjøpe ny pc snart.. og da lurer jeg stort sett bare på.. det er Asus vs eVGA.. Asus` sitt hk har PCI-ex(2.0) men det er så vidt jeg har lest usikkert om det støtter SLI.. det skal visst støtte Crossfire da.. Jeg vil jo aller helst ha støtte for PCI-ex2.0 og om Asus sitt HK faktisk støtter SLI så går jeg helt klart for asus.. HJELP MÆ!! (a) Thx Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) X38-brikkesettet støtter ikke Sli, ikke med originale drivere i alle fall. Så, om Sli er kritisk får du heller finne noe annet. Selv ville jeg valgt X38, selv om jeg har 8800GTX.. Det skal visst klokke veldig bra, og det er mer viktig for meg enn Sli. EDIT: Søk litt rundt etter X38 på forumet, og så sjekker du en tråd om 680, så ser du hva slags egenskaper passer ditt behov best. Endret 24. september 2007 av tore_v1 Lenke til kommentar
presets Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Finnes det drivere som kan gjøre X38 SLI-aktivt? :D :D Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke enda ihvertfall. Men det kan nok komme. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det ryktes at det kommer uoffisielle drivere som skal ordne det, men dette er vel foreløpig usubstansierte rykter jeg ikke orker google for å finne tilbake til.. Lenke til kommentar
presets Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe et 8800gtx kort til å sette i SLI da.. bytter jeg heller kortet med det eventuelle G90.. Bør jeg gå for Asus da? Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg ville gjort det, men hva du velger blir jo opp til deg. Men, skulle jeg kjøpt nytt hk nå hadde det ikke vært tvil i mitt hjerte. Maximus er tingen! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hvor finner jeg mer info om kortet (maximus) med tanke på hvilke PC ram den trenger? Vil maximus fungere i DETTE oppsettet? Edit: er kortet luft avkjølt? mange forskjellige bilder ute på nett Endret 25. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå