Tigeren Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har en kamerat som var på God Morgen Norge for en måned siden, og jeg fant det på tv2's web-tv. Dette skulle jeg gjerne tatt opp på pcen, men jeg har ikke peilling på hvordan. Noen som har tips til programmer som kan brukes? Jeg må få med lyd og. Testet fraps, men der var det ikke lyd, og 1 minutt og 45 sek. ble en film på over 1 GB. Skulle hatt noe som også fikk med lyd, og som ble lagret i litt mindre størrelse. Trenger ikke være DVDkvalitet, siden web-tv kvaliteten er så som så. Har sjekket litt på :google: men jeg visste ikke helt hva jeg skulle søke på, så ikke begynn å mas om at :google: er din venn og sånt... Bare svar normalt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 ASFRecorder funker på Windows Media streams. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Det programmet fungerte, men nå må jeg laste ned hele streamen som en .wmv fil, og det er hele programmet (1 time og 30 min). Jeg trenger ikke mer enn et par minutter av det.. Finnes noe program som kan dele opp .wmv filer slik at jeg bare kan plukke ut det jeg vil ha? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Fant et program å klippe med.. ASF Tools hvis det er noen andre som trenger noe sånt.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå