Straw Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei, jeg fyllte akkurat 15 år igår! Som sagt blir lommeboka litt tykkere hver gang. Jeg vurderer å kjøpe Xbox 360/Nintendo wii men kan ikke bestemme meg. Wii har ett par spill jeg vil ha, sånn som Super smash bros brawl, zelda TP. Men jeg synes xbox 360 ser veldig bra ut også. Assassin's Creed, Halo 3 osv. Nintendo wii sitt kontroll system ser skikkelig fett ut men hvordan er det å spille med? Blir du fort lei eller er det gøy lenge? hvor fort reagerer den? Jeg kommer til å kjøpe en 32" HD tv Tatungs som det er sagt mye bra om ja! Vil ha mye morro med maskinen lenge. Ikke en måntes spilling så hiver jeg den ut vinduet. (eller en uke for den saks skyld.) Skjønner mange sier "Se på spillene" men det er ikke veldig lett å velge T.T ... Takker på forhånd for alle svar. Hvis du har flere ting å legge til som er bra med konsollen så skriv i vei! (Sorry hvis dere har sett så mange av disse postene dere ikke vil svare.) Edit: Jeg liker noe fps men er mer glad i RPG osv... Fighting er ganske kult og synes jeg. (tenkte bare jeg skulle legge til så det hjelper for svarene..) Endret 24. september 2007 av Straw Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Endeløse tråder av dette slaget og delte meninger om temaet så ta en titt på spillbibloteket, hva som finnes og hva som kommer. Å komme å spørre på ett forum å spørre er som å spørre hundre mennesker hvor du får hundre forskjellige svar hvor mye er preget av fanboyiseme. Foreslår att denne tråden blir stengt da vi har diskutert dette nok Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Wiimoten er veldig responsiv og god å holde i. Det er meget morsomt å spille med den, om spillene er godt laget da. Wiimoten er bare en del, spillet er den andre delen. Wii har gode spillserier som Zelda, Mario og Metroid mens X360 både har og får mange gode spill. Siden du likre RPG kan X360 være et mer naturlig valg ettersom Wii ikke har mange RPG på markedet, samt at X360 får Mass Effect (som er laget av Bioware). Hva du velger kommer ann på spillene du liker. Har begge deler selv og synes begge er gode konsoller. Har had noen timer morro med Wiien og Twilight Princess, men har og koset meg med Bioshock og i det siste Crackdown. Velg konsoll etter spill. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Prøv de forskjellige konsollene, selv ville jeg nok kjøpt en 360 når HDMI versjonene kommer. Spill som Halo 3 og Mass Effect klarer ikke å temme lommeboken. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Utifra det du skriver ovenfor vil jeg si 360 er det beste valget, grunnet spillene du liker. Jeg har selv hatt alle 3 (PS3, X360 og Wii). Sitter igjen med 2 nå, PS3 og 360. Jeg lei av Wii på et par uker, og solgte den. Kan ha vært at den ikke passet meg særlig bra, men. Er jo en smakssak, så. Men sjekk spillistene til de to konsollene, og finn ut hvilke du har lyst på. Den konsollen som har flest av spillene du ønsker, velger du. Enkelt og greit. Lykke til med valget. Edit: Litt for treg, ja. Endret 24. september 2007 av JulianR Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Forumet floerer av tråder om hvilken konsoll folk skal velge, riktignok ikke så mye når det gjelder Wii og Xbox 360. Anbefaler at du først tar en tur og bruker søkemotoren og leser tidligere diskusjoner om begge konsollene. Denne tråden er vel en grei start. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=736088 Når du har søkt og undersøkt litt selv og ikke klarer å bestemme deg, opprette en ny tråd om spør om det du lurer på. Om alle oppretter en slik tråd hver gang vil forumet flomme over av denne type tråder. Jeg stenger denne og håper på forståelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg