T_Trosten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Kjøpte meg nylig deNovo Edge, som funker veldig fint bortsett fra at volumkontrollen ikke justerer volumet. Det kommer opp på skjermen at jeg justerer volumet, eller at jeg slår av lyden, men den gjør det ikke. Noen som vet hva det kan være? Antar det er i software siden den gir ut signaler...? Endret 24. september 2007 av T_Trosten Lenke til kommentar
streeter Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvilket OS kjører du? Prøv å oppdatere setpoint og lydkortdriveren. Må bare få lov til å si at det er et DEILIG tastatur. Litt skummelt at det går an å blåse sikringa hvis man ikke konsentrerer seg litt når man setter det i laderen. kortslutta ladepunktene med det børsta aluminiumet Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Såpass ja... Du fikk vell nytt tastatur? sånn omtrent 90% av gangene jeg setter tastaturet nedi laderen så bommer jeg. hehe Men kjører på Xp 32 bit, prøvde å oppdatere setpoint til 4.0, og lydkortet til 5.10.0 som er det integrerte lydkortet på et Asus DH deluxe, og det funker fortsatt ikke. Noen andre tips om hva det kan være? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 hold nede fn tasten og trykk på høyre museknapp nederst til høyre. Der står det on over når du holder FN tasten nede. Hjalp dette? Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 hold nede fn tasten og trykk på høyre museknapp nederst til høyre. Der står det on over når du holder FN tasten nede. Hjalp dette? Nei, det hjelper ikke. Volumkontrollen er altså på, for jeg kan "slide" volumet opp og ned, sånn at det også vises på skjermen, men uten effekt. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har du valgt riktig standard lydkort i kontroll panel - sounds and audio devices? Har du ikke det lydkortet du bruker der vil det ikke gå å stille på volumet, ei heller hvis du har annet lydkort i volumkontrollen. Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hm... Har bare et lydkort i PC-en... Men uansett i kontrollpanel og hovedvolum står det riktig lydkort. hvis du mener i Setpoint så finner jeg ikke noe... Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hm... Har bare et lydkort i PC-en... Men uansett i kontrollpanel og hovedvolum står det riktig lydkort. hvis du mener i Setpoint så finner jeg ikke noe... Tenkte på kontrollpanelet og hovedvolumet. Dette var da meget merkelig. Da er jeg redd jeg er tom for tips. Prøv andre setpoint versjoner? 3.10 fungerer ypperlig for meg etter veldig mye om og men med andre setpointer som ikke fant tastaturet engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå