storken Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei, husker lefdal før hadde en mye debbatert 150% prisgaranti, finnes den fortsatt? Lenke til kommentar
coban Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei, husker lefdal før hadde en mye debbatert 150% prisgaranti, finnes den fortsatt? 9566071[/snapback] Nei. Men vi strekker oss veldig langt for å gjøre deg fornøyd:-) Lenke til kommentar
storken Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Ok, vel. Jeg ser på en bærbar pc til 17995,- på lefdal som ligger til 14500 på XD.no, så hadde vært ganske greit å fått 150% prisgaranti på den ja Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Den gjaldt uansett ikke ovenfor nettbutikker som ikke også eksisterte som fysiske butikker. Lenke til kommentar
RandomRex Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Den gjaldt uansett ikke ovenfor nettbutikker som ikke også eksisterte som fysiske butikker. 9566518[/snapback] Sikker? Mener å huske jeg fikk det jeg, men at man måtte plusse på 100kr i "frakt"... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Den gjaldt for nettbutikker også, men man måtte regne med frakten. Så sluttet den å gjelde for nettbutikker, de fikk etterhvert ikke lov til å kalle det prisgaranti, men måtte kalle det 'finnerlønn'. Ble offisielt helt borte nå i mai, tror jeg. (Bare et par dager etter at jeg fikk en pose med minnekort gratis... ) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Konseptet var greit nok, men så lenge alle varer jeg kjøpte hos Lefdal på en eller annen idiotisk måte ikke var blandt produktene garantien ikke var gyldig på. Tror det var litt tilfelding om du faktisk fikk pengene eller ikke. Kjøpte en videospiller der, som var billigere på elkjøp en uke etterpå, da hadde elkjøp salg, og "finnerlønnen" var ikke gyldig. Senere kjøpte jeg Wii med kontroller og spill der. Da var det heller ikke finnerlønn, fordi sånne nye produkter skulle folk være glad om man hadde inne. "OK". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå