Cold Snake Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hei. Tenker jeg skal oppgradere Gamer PC-en min, så vi kan starte med HK. Når det gjelder HK, så tenkte jeg på "ASUS P5K Premium/WiFi-AP Black Pearl Special Edition", siden den har ganske gode overklokking egenskaper mener jeg har lest, og med da "Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz" som prossesor kan det vel bli ganske bra med tanke på at prossesoren er venlig på overklokking. Jeg har ingen anelse på hvilke minne jeg skal gå får, men det holder fint med en 2GB. En rask minnebrikke er vel ganske viktig, så minne til maks 2000kr høres fint ut. Men hva synes dere om HK , finnes det et en bedre der ute ? Har også sett på EVGA nForce 680i SLI. jeg vurderer også på om jeg skal endre til "Intel Core 2 Duo E6850 3.0ghz" istedenfor, men det får jeg tenke litt mer på. Komponenter som jeg beholder er: Skjermort: GeForce 8800GTX Strømforskyning: Hiper 580W CPU vifte: Zalman CNPS7700 Kabinett: Kandlaf thermaltake Takker for svar Endret 24. september 2007 av Cold Snake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå