Knerten Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg planlegger å koble PC-en til min plasma-tv. Problemet er at PC-en står på rommet ved siden av, og det vil jeg fortsette med. Dermed må jeg borre hull i veggen for kablen. Det jeg lurte på er om noen vet om det finnes en VGA-kabel (skjermkabel) som er skjøtet i midten med f.eks. S-video. Grunnen til at jeg vil bruke en slik er for å unngå et stort hull i veggen. VGA-koblingen er mye større enn S-video kabelen, og det er lettere å tre denne igjennom veggen. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
morra Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Prøvd Google? Et søk etter vga to s-video ga disse resultatene Blant annet dette Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det går bare om skjermkortet ditt støtter s-video gjennom vga, noe de færreste støtter. Dette spørsmålet kommer om og om igjen på forumet her, det finens en søk-knapp, bruk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå