Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp med å sette opp Hamachi VPN for X360

Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke helt om jeg er helt på riktig forum, men enkelt her har vært hjelpsomme før :) så jeg prøver med dette også.

For dere som husker Xlink kai til xbox 1, funker hamachi på samme måte. Men jeg og de som vil spille har ett lite problem. Slik jeg er koblet opp idag bruker jeg A8N SLI premium hovedkortet med 2 1gb nettverks tilkoblinger, en er for nett inn, den andre for nett til xbox360.

Saken er jo som så at vi lager jo en VPN (og slik jeg forstår det adder programmet en protocol slik xlink gjorde i windows).

Men vi finner hverandre ikke og min kompis nevnte noe om å "bridge" nettverket slik at den finner xboxen til hverandre og ikke data`n som den gjør i dag. (det skal jo da tross alt funke via "system link" i local network i spillet uten å kjøre dette via Xbox live når jeg ikke har regga meg der.

Noen som kan hjelpe meg med dette problemet, vi får satt alt i gang via Hamachi siden de fleste som skriver om det der jeg har lest at den ikke trenger å konfigureres. Per i dag har jeg ikke noen brannmur som blokker dette og det skal gå smerttefritt da jeg får koblet meg på kompisen min sin VPN, men fra der kan ingen av oss spille mot hverandre når x360`n ikke dukker opp.

Hadde dette vært kun for pc`n jeg bruker hvis jeg skulle spille BF/CS osv ville det vært nada problem.. Noe tips å komme med (uten å kjøpe live konto)

Setter pris på en hver løsning. på forhånd takk ;)

btw: jeg bruker Vista Ultimate utgaven, han bruker Windows xp.. men burde gå ann å bridge i begge Os`ne. ?!

-themidens :thumbup:

Endret av tHEMiDENS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...