Løve Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei Jeg ser EB-games tar imot brukte spill, men tar de brukte konsoller også? Jeg har en veldig pent brukt GameCube med to håndkontroller og fem toppspill. Går det ann å bytte inn alt dette hos EB-games og evnt. få avslag på andre produkter i butikken da? Og hvor mye er det evnt. de tar for alt det jeg nevnte over? Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Gamecube får man svært lite for tror jeg. Tipper 2-300kr. Med spillene kommer det jo an på hvilken det er men tipper en 80 til 140 alt etter hvilken titler det er. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Er Zelda: The Wind Waker(Collectors edition), Metroid Prime, SSX3, F-Zero og Mario Kart: Double Dash. Men litt synd hvis EB gir så lite for konsoller. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Er Zelda: The Wind Waker(Collectors edition), Metroid Prime, SSX3, F-Zero og Mario Kart: Double Dash. Men litt synd hvis EB gir så lite for konsoller. 9566042[/snapback] Nå er Gamecube kontrolleren meget gammel og de fleste som byttes inn er minst 2-3 år gamle. Brukte Gamcub`er selges for 400 da kan man ikke regne med å få allverden for dem. Om du sparer på den i endel år får den sikkert kult status om endel år som Nes har nå. Da går nok for litt mer på auksjonssider. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Men tar alle EB-games butikker inn alle brukte konsoller? Og er det evnt. bare å dukke opp og levere den der, og så bare betale f.eks. et mellomlegg og kjøpe noe annet? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, jeg tok bare med gamecuben min ned på eb-games for et år siden og da byttet jeg den mot en psp. Fikk bare 300 kr for den også fikk jeg 240 for marioparty 6. Burde jo fått minst 400 for cuben. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Vet noen hvor mye man kan faa for en ps2 ? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvor mye får man for Wii og PS3 i svært god stand. Brukt et par ganger. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ganske lite tror jeg, altså du får en ganske urettferdig sum i forhold til hva det koster nytt. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Hm, så det lønner seg heller å selge det på Bruktmarkedet/Finn.no e.l.? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Brukt et par ganger. tongue.gif Prisen du får på eb-games har ikke noe å si hvor mye det er brukt tror jeg. Bare det er helt og at det funker, tror jeg har noe å si. Endret 25. september 2007 av killer92 Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Men hvor mye tror dere jeg får for hvert av spilla over hos EB-games sett at de er kvalitetsspill? Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 alt fra 50 til 200+ eller no Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Men tar alle EB-games butikker inn alle brukte konsoller? Og er det evnt. bare å dukke opp og levere den der, og så bare betale f.eks. et mellomlegg og kjøpe noe annet? 9571417[/snapback] Som jeg sa over selges Cuben for 400kr hos Ebgames, blir litt feil å gi deg 400 for den da ;-) Alle Ebgames butikkene tar imot disse konsollene ja. Og selvsagt lønner det seg å selge PS3,WII og andre nye maskiner privat siden de er så kostbare. Husk en butikk som kjøper brukte maskiner skal selge dem igjen, ikke lett å gi en god pris for brukte maskiner da.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 trur det lønner seg bedre og legge ut på finn.no jeg asså eller noe i den duren der..får du ikke noe respons kan du jo teste eb men trur ikke du får så mye for de der nei Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvis jeg ikke husker feil så får du 180kr for en brukt GameCube. Men må si det at det er noe VI ikke vil ha inn ettersom det er nesten komplett umulig å få solgt igjen. Hva EB er det som er nærmest deg? Får grei pris for bruke gc spill da. er bare å ta innom en butikk å høre i alle fall. Husk, hvis du skal ha ut i kontanter så blir det bare 80% av tilbudt innbyttesum! Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Nærmeste for meg blir EB-games i Porsgrunn. Jeg tenkte å bytte inn GameCuben og evnt. kjøpe meg en Xbox 360 siden jeg aldri bruker GameCuben. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nærmeste for meg blir EB-games i Porsgrunn. Jeg tenkte å bytte inn GameCuben og evnt. kjøpe meg en Xbox 360 siden jeg aldri bruker GameCuben. 9573270[/snapback] eb i porsgrunn er et klokt valg....der er jeg ofte der lønna mi går som sakt der Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Joda, får bare se om de gir en halvveis anstendig pris for selve cuben og ikke bare spilla. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Du får nok rundt 200kr hvis de selger de for 400kr. De solgte min for 600kr og jeg fikk 300kr. (1 år siden jeg bytta min) EB-Games i porsgrunn er et bra valgt Har brukt noen penger der. Blir ikke så mye nå, spiller nesten ikke. Endret 25. september 2007 av killer92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå