Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Tar EB-games imot brukte konsoller?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ser EB-games tar imot brukte spill, men tar de brukte konsoller også? Jeg har en veldig pent brukt GameCube med to håndkontroller og fem toppspill. Går det ann å bytte inn alt dette hos EB-games og evnt. få avslag på andre produkter i butikken da? Og hvor mye er det evnt. de tar for alt det jeg nevnte over?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er Zelda: The Wind Waker(Collectors edition), Metroid Prime, SSX3, F-Zero og Mario Kart: Double Dash. Men litt synd hvis EB gir så lite for konsoller. :p

9566042[/snapback]

Nå er Gamecube kontrolleren meget gammel og de fleste som byttes inn er minst 2-3 år gamle.

Brukte Gamcub`er selges for 400 da kan man ikke regne med å få allverden for dem.

Om du sparer på den i endel år får den sikkert kult status om endel år som Nes har nå.

Da går nok for litt mer på auksjonssider.

Lenke til kommentar
Men tar alle EB-games butikker inn alle brukte konsoller? Og er det evnt. bare å dukke opp og levere den der, og så bare betale f.eks. et mellomlegg og kjøpe noe annet?

9571417[/snapback]

Som jeg sa over selges Cuben for 400kr hos Ebgames, blir litt feil å gi deg 400 for den da ;-)

Alle Ebgames butikkene tar imot disse konsollene ja.

Og selvsagt lønner det seg å selge PS3,WII og andre nye maskiner privat siden de er så kostbare.

Husk en butikk som kjøper brukte maskiner skal selge dem igjen, ikke lett å gi en god pris for brukte maskiner da..

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker feil så får du 180kr for en brukt GameCube. Men må si det at det er noe VI ikke vil ha inn ettersom det er nesten komplett umulig å få solgt igjen.

Hva EB er det som er nærmest deg? Får grei pris for bruke gc spill da. er bare å ta innom en butikk å høre i alle fall.

Husk, hvis du skal ha ut i kontanter så blir det bare 80% av tilbudt innbyttesum!

Lenke til kommentar

Du får nok rundt 200kr hvis de selger de for 400kr. De solgte min for 600kr og jeg fikk 300kr. (1 år siden jeg bytta min)

EB-Games i porsgrunn er et bra valgt :p Har brukt noen penger der. Blir ikke så mye nå, spiller nesten ikke.

Endret av killer92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...