JiGGe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg har da sittet å øvd meg litt med CSS. Så jeg har nå lagd meg en enkel side. Prøver å få det til å se så proft ut som mulig. Vet ikke helt hva jeg skal bruke siden til hvis jeg skal bruke den. Lurer på hva dere syns om fargevalget. Jeg vet dere kommer til å si at siden er kjedelig. Og ja, jeg er enig. Blir vell kanskje litt bedre når jeg får lagt til en fin header og noen bilder på siden. Legger bare ut et bilde nå. Her er bilde "Det enkle er ofte det beste" Endret 24. september 2007 av JiGGe Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 "Det enkle er ikke alltid det beste" Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) "Det enkle er ikke alltid det beste"9569489[/snapback] Word. Edit: Kan vel komme med et par kommentarer likevel: - Grusom fargecombo - Grusomt kjedelig - Støgge knapper i footer - Rotete - Støgg meny Endret 25. september 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hvis du vil ha kritikk på CSS er det kanskje en liten idé at du viser oss hvilken CSS du har brukt? Se her: død link og se på Farger a og Typografi c. Endret 4. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Siden dette er ditt første design med bruk av CSS skal jeg være litt snill 1. Siden blir alt for firkantete, ligner veldig på "1995'ish frontpage tabell design" 2. Bruk farger og former.. ikke alt trenger å være rette linjer 3. Ikke bruk curier new i menyen. dette passer kun om det skal være kode 4. Tenk på utsiden av boksen 5. Besøk noen showcase sider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå