Comprade Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Mæt henne i begynnelsen, og prøv å ta henne alene. Gå litt med henne, og spør på slutten av friminuttet Lenke til kommentar
dilma Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) har tenkt og be henne med ut på kino , men kan jeg spørre henne over msn , nå i dag eller er det bedre og vente til i morgen og spørre henne face to face? 9574943[/snapback] Spør henne face to face Fanboy 9575028[/snapback] Hvorfor spørre face to face, når du kan gjøre det på Facebook?? Sleng det inn på "wallen" hennes på facebook sammen med en kjærlighets erklæring, så skal du se at ting ordner seg! Men uansett hva du gjør, ditch kinoen! Sagt det før, og sier det igjen..! Kino SØKKS! Endret 25. september 2007 av dilma Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 kan bare opplyse om at jeg møtte henne når jeg skulle kjøpe meg noe chips i stad , så på lørdag skal vi bowle Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Rapport fra bowling er obligatorisk! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ta iniativ til kyssing lenge før du sier noe som helst om forelske!! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja! Hopp oppå henne med en gang dere er alene. Chicksa digger sånt Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 bowling i dag kl 8 , tips kom med tips;D Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Unngå pinlig stillhet og sånn. Derfor bør du, til ein viss grad, på forhånd pønske ut ting du kan endre tema til, dersom pinlig stillet oppstår. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 jeg vet at berøring er veldig viktig , men er det noen her som har noen tips til hva slags berøring som funker bra og sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå