boundishh Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ok here goes. situasjonen er den at jeg har forelsket meg i en jente og har lyst til og fortelle henne at jeg er det, det jeg lurer på er hvordn vil hun reagere hvis jeg sier det til henne på msn på for eksempel denne måten: det er noe jeg vi si deg ********. og det jeg skal si nå hadde jeg egentlig tenkt og si til deg ansikt til ansikt men jeg klarer ikke og holde det inni meg mer og det jeg ville si er at jeg er forelska i deg. hvordan vil hun reagere og hva vil skje med det lille vennskapet vi har. kan jo fortelle at vi har flørta med hverandre og så og simler til hverandre Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Råder deg til å ikke si at du er forelsket i henne i det hele tatt. Bare begynn å flørte mer og mer med henne, fordi når du sier at du er forelska i henne så pleier man som regel å reagere veldig rart og med mindre man ikke liker deg tilbake så går det som regel dårlig, spør ho ut på en date og fortsett der Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 det er notert Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, ikke gå fra "vet ikke hvem du er " til "jeg elsker det". Det blir litt drøyt. Hint litt fram og la henne begynne å skjønne at du liker henne på den måten. Etter en stund vil hun nok spørre om du liker henne uansett. Da kan du svare ja Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ikke si det. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 bør kanskje nevne at jeg hun og 2 venninder av henne + en god venn av meg var ute på et tivoli på lørdag vi var der fra 2100 - 2400 og så gikk vi ned på en bensin stasjon , jeg og henne tok mange karuseller sammen og snakket om det meste , og jeg flørtet litt også hun frøs så ja la armen min på ryggen og "varmet" henne et par ganger hver gang fikk hun et litt fnisete smil og ble litt rød i kinnene Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det har ingenting å si. Det kan for hun bety: "Han er en virkelig god "girlfriend"". Du vil skremme henne bort ved å si noe slikt. Men for all del, si det og se hva som skjer. Da er du hvertfall en erfaring smartere. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Tja, kan jo alltids spørre om hun har lyst til å finne på noe med deg en kveld, da.. Vær sikker på å si "vi to finner på noe" - og ikke "bli med osv" - for da legger du opp muligheten til at dere kan bli flere - og det er ikke en bra ting Blir liksom slik at man legger opp til forventninger når man sier "jeg er forelska i deg" til noen.. Eventuelt om du graver i lommeboka og tar henne med ut på et fjong sted! =) (altså ikke kebabmiddag ). Edit: en del jeg ikke tok med her.. Altså, når man sier "jeg er forelska i deg" - selv om personen har gjensidige følelser, så blir det ikke nødvendigvis slik at man møtes og råkliner. Det tar tid å bygge opp noe sånt, så dere kan gjerne heller ta det rolig. Be henne med ut på noe (ikke kino) - Bowling er KNALL!! Også kan du heller sakte, men sikkert "approach" her Kanskje et sted som ikke er rett borti gata så dere har nok av tid til å kline på buss/tog Lykke til, Romeo! Endret 24. september 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 har ikke tenkt og si det Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 har tenkt og fløre mer og ta en litt rolig approach og til slutt be henne ut Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jepp. Ikke ha for god tålmodighet, da Hun er tydeligvis trygg på deg når hun ber deg om å varme henne Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 hun ba meg ikke , men hun sa at hun frøs så jeg varmet henne Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jeje, anyhow.. hu sa ikke akkurat "jeg fryser rævva av meg, kom så drar vi på statoil".. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 nei hehe Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 jeje, anyhow.. hu sa ikke akkurat "jeg fryser rævva av meg, kom så drar vi på statoil".. 9567881[/snapback] ! Du får sagt det liksom. ...anyway, lykke til Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Aldri .. ALDRI finn på noe så dumt å si det over msn, sms eller lignende og fortell henne at du er forelsket! Det fører som oftest til at jenta sier det fnisende til alle venninnene sine. Bare vent til du føler deg HELT klar! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) har tenkt og be henne med ut på kino , men kan jeg spørre henne over msn , nå i dag eller er det bedre og vente til i morgen og spørre henne face to face? Endret 25. september 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 har tenkt og be henne med ut på kino , men kan jeg spørre henne over msn , nå i dag eller er det bedre og vente til i morgen og spørre henne face to face? 9574943[/snapback] Spør henne face to face Fanboy Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Face to face eier da! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 et lite problem som kanskje burde neves er at jeg har 1 friminutt(5 min) i morgen og gjøre det på + hvordan skal jeg få snakket med henne alene har ikke så lyst til og spørre når det er fullt av folk rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå