Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan vill hun reagere?


Anbefalte innlegg

ok here goes. situasjonen er den at jeg har forelsket meg i en jente og har lyst til og fortelle henne at jeg er det, det jeg lurer på er hvordn vil hun reagere hvis jeg sier det til henne på msn på for eksempel denne måten: det er noe jeg vi si deg ********. og det jeg skal si nå hadde jeg egentlig tenkt og si til deg ansikt til ansikt men jeg klarer ikke og holde det inni meg mer og det jeg ville si er at jeg er forelska i deg. hvordan vil hun reagere og hva vil skje med det lille vennskapet vi har. kan jo fortelle at vi har flørta med hverandre og så og simler til hverandre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Råder deg til å ikke si at du er forelsket i henne i det hele tatt. Bare begynn å flørte mer og mer med henne, fordi når du sier at du er forelska i henne så pleier man som regel å reagere veldig rart og med mindre man ikke liker deg tilbake så går det som regel dårlig, spør ho ut på en date og fortsett der ;)

Lenke til kommentar

bør kanskje nevne at jeg hun og 2 venninder av henne + en god venn av meg var ute på et tivoli på lørdag vi var der fra 2100 - 2400 og så gikk vi ned på en bensin stasjon , jeg og henne tok mange karuseller sammen og snakket om det meste , og jeg flørtet litt også hun frøs så ja la armen min på ryggen og "varmet" henne et par ganger hver gang fikk hun et litt fnisete smil og ble litt rød i kinnene

Lenke til kommentar

Tja, kan jo alltids spørre om hun har lyst til å finne på noe med deg en kveld, da.. Vær sikker på å si "vi to finner på noe" - og ikke "bli med osv" - for da legger du opp muligheten til at dere kan bli flere - og det er ikke en bra ting :no:

 

Blir liksom slik at man legger opp til forventninger når man sier "jeg er forelska i deg" til noen..

 

Eventuelt om du graver i lommeboka og tar henne med ut på et fjong sted! =) (altså ikke kebabmiddag :p ).

 

Edit: en del jeg ikke tok med her..

Altså, når man sier "jeg er forelska i deg" - selv om personen har gjensidige følelser, så blir det ikke nødvendigvis slik at man møtes og råkliner. Det tar tid å bygge opp noe sånt, så dere kan gjerne heller ta det rolig. Be henne med ut på noe (ikke kino) - Bowling er KNALL!! Også kan du heller sakte, men sikkert "approach" her ;)

Kanskje et sted som ikke er rett borti gata så dere har nok av tid til å kline på buss/tog ;)

 

Lykke til, Romeo!

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...