Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hva tror du............ jeg røyker selvfølgelig ikke!!!! Bare se på TV av og til....den j***** reklamen!! Den reklame er så dumme at eg ikke bryr meg om den. Alle vet at røyking ikke er sunt, men hva i alle dager er ikke farligt lenger. Er faktisk farligere å kjør bil enn det er å røyke. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Edit: Prince mild og :oops: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 priocde mild Hva pokker er det du holder på med snøhund Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Alt er farlig!! Det er farlig og leve, du kan dø av det! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg røyker opptrekksrøyk til daglig, men tar gjerne en 96røyk til fest. Trekk opp en røyk med MYE tobakk, dypp den i 96, la den tørke i noen uker->røyk den.... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Kunne godt tenkt meg å røyke DMT og sett alver Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Apetisshår tror faktisk ikke det er verdt bryet,, tror ikke herr apekatt liker noe særlig att du går løs på skrevet hans med høvel Kjøpe i butikken. hehe,, ja det hadde vært noe det!! komme inn på kiwi å si "Hei, jeg skulle gjerne hatt en pakke sigarett-papir, en cola,, 3 liter melk å en neve apetisshår" Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Din hasjis JØSS!! kommet deg nå snowdog? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ja nå er eg ok. :oops: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Mary-Jane puff puff pass Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg hadde noen sko som var laget av hamp en gang i tiden duden i butikken anbefalte meg å røyke de når de var blitt utslitt Men før jeg fikk prøvd å røyke de, så hadde mudern kastet de kanskje like greit... Nå går det mest i Marlboro Vanlig produksjonshamp inneholder selvfølgelig null & niks som kan virke "rusende" ved røyking. Eneste du hadde oppnådd ville antagelig vært sterk hodepine og/eller kvalme. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Vil anbefale til alle: Kjøtt/Fisk til røyking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå