PeNtA Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 så festlig!! lim av negler.. hm.. jeg vet ikke helt om jeg ville vært en flittig bruker av tånegllim.. da jeg synes tånegler egentlig er ganske ekle.. men det er sikkert et marked for slikt! jeg tror det går ann å røyke te.. men om man får no spess rus.. det er ikke sikkert! test Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 så festlig!! lim av negler.. hm.. jeg vet ikke helt om jeg ville vært en flittig bruker av tånegllim.. da jeg synes tånegler egentlig er ganske ekle.. men det er sikkert et marked for slikt! jeg tror det går ann å røyke te.. men om man får no spess rus.. det er ikke sikkert! test Det går jo ann og røyke det meste.. er jo bare og hakke det opp i biter og rulle det sammen, og røyke i vei. Effekten av de forskjellige.. "fantasiproduktene" er jo en annen sak... Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Når jeg var på Christian Radich, hørte jeg om noen som hadde testet å røyke hampetauet som var der. De trodde de skulle få rus fordi det var hamp. Med det resultat at de ble skikkelige spysjuke. Dette er noe for dere røyksjuke her. (eller snus som meg) :wink: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Når jeg var på Christian Radich, hørte jeg om noen som hadde testet å røyke hampetauet som var der. De trodde de skulle få rus fordi det var hamp. Med det resultat at de ble skikkelige spysjuke. Dette er noe for dere røyksjuke her. (eller snus som meg) :wink: Jeg hadde noen sko som var laget av hamp en gang i tiden duden i butikken anbefalte meg å røyke de når de var blitt utslitt Men før jeg fikk prøvd å røyke de, så hadde mudern kastet de kanskje like greit... Har prøvd å røyke te. merket ikke noe særlig har også røyket strå og diverse annet tullball. Nå går det mest i Marlboro Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hva pokker er vitsen med aa roeyke i det hele tatt da , er da ikke HELT bra for aa si det slikt , roeyker ikke jeg og aldri skal jeg det heller . Uansett , ender vel opp med aa gifte meg med en kvinne som roeyker som et h&(()*e uansett , " Oh I love you so much **** honey " blows smoke in face...." I love you , but my smoking will KILL YOU in the end " Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Hver morgen før jeg står opp røyker jeg nattas oppsamlede navle-lo på senga. Finnes ikke en bedre måte å starte dagen på Men så ellers røyker jeg ikke (selvfølgelig...jække dum..) Lenke til kommentar
3PM Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 hva tror du............ jeg røyker selvfølgelig ikke!!!! Bare se på TV av og til....den j***** reklamen!! Lenke til kommentar
ygo Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Tipper den reklamen tar livet av røykere raskere en røyken gjør Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Vi skrapte av trådene på ferske bananer og tørka dem i ovnen etterpå. Fikk ikke noe rus vi:/ Tsk, tsk. Lufttørking er essensielt. Lenke til kommentar
sete Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Røyk er ut! næh.. :o sier du det? hva er inn da? moteløven Jannis? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Navlelo det gir en meget behagelig ruuuuus. snøft er det andre navlelo røkere der ute? :o Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Røyk er ikke noe som frister i noen sammenheng. Tenk hvis man brukte alle pengene man sparte på å ikke røyke til hardware? Mye hardware det ja! Lenke til kommentar
ripset Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hasj, mASSA hasj, i bøtter og spann, på fjal og fjord. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Vist du skal røyke noke som helst, skal det røykest ting som avispapir, trekubber, plastflasker osv... Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Cubansk sigar, fortrinnsvis Monte Cristo Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Apetisshår tror faktisk ikke det er verdt bryet,, tror ikke herr apekatt liker noe særlig att du går løs på skrevet hans med høvel Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vist du skal røyke noke som helst, skal det røykest ting som avispapir, trekubber, plastflasker osv... Har du erfaring på området siden du sier det :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå