SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Banan. Prøvde detta da jeg var ung. vi skrapte bananer for den store gullmedaljen, men resultatet var dårlig. Ingen rus altså. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Røyk er ut! næh.. :o sier du det? hva er inn da? moteløven Jannis? Lol Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vel siden ingen har svart seriøst kan eg si at eg røyker prince mild. En kompis kjøpte nettop en kartong med 200sigaretter til megfor 150kr og de blir mine siste eg røyker. Har ikke så røykesug lengre pluss at det er borkastet money og helse. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vel siden ingen har svart seriøst kan eg si at eg røyker prince mild. En kompis kjøpte nettop en kartong med 200sigaretter til megfor 150kr og de blir mine siste eg røyker. Har ikke så røykesug lengre pluss at det er borkastet money og helse. Statens kampe funker ser jeg Lenke til kommentar
Blod Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 og helse. Statens kampe funker ser jeg den er jo så vakker.... :-? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Prøvde detta da jeg var ung. vi skrapte bananer for den store gullmedaljen, men resultatet var dårlig. Ingen rus altså. *Warning: do not try this at home* Skrape? Du tørker dem i en dag og to, så skreller du av trådene, blander med litt tobbakje og røyker. Fin skrullerus som varer for kort, dessverre. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 røyker joner, bong, pipe, strå, tobakk og laks (røykelaks) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ca. ett års oppsamling av avklipte tånegler røstes lett ved 150 grader i vanlig stekeoven. Hakkes deretter i små biter og rulles inn i to Rizla papir og voila, klar til røyking.(Det anbefales her å få hjelp av andre når det gjelder tåneglproduksjon, ellers kan røkningen bli en sjelden affære, og det vil man jo ikke!) Det kan nok være fristende for mange å benytte seg av fingernegler i tillegg men dette skal man være forsiktig med. I "kjennerkretser" regnes dette som svært uhygenisk da man aldri kan være helt sikker på "hvor disse fingrene har vært". nasty!!! men åssen er rusen fra negler da? noe å streve etter? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tånegler høres 1337 ut Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tånegler høres 1337 ut hahaha!! kan tenke meg de fleste ville likt å røyke noe slikt http://www.thechiropodist.com/igtn.html.. :google: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 B|Real: har hørt att millitærets grønne er meget fine (ingen erfaring selv, så det er bare hear-say). Jeg selv kan annbefale på det sterkeste laks, ørret, og røye. Det er også de som røyker ål, men det har jeg tilgode å prøve selv, med det får jeg kanskje se til sommeren ettersom jeg vet det går ganske stor ål ute i det lokale vannet (1,5kg+ eller kanskje jeg underdriver ettersom jeg ikke har hørt om ål som er tatt ute i vannet som er mindre en 1,8kg). Eller har jeg missforstått topicen nå? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 slutta å røyke sigaretter ved nyttår, (nei jeg har ikke sett de reklamene alle maser om(har ikke tv)) så nå går det på king edward special (sigarer) Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ingenting vel, askebeger drar ikke damer:) Og for de som ikke vet hva damer er, tsk tsk, synd for dere Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Vel siden ingen har svart seriøst kan eg si at eg røyker prince mild. En kompis kjøpte nettop en kartong med 200sigaretter til megfor 150kr og de blir mine siste eg røyker. Har ikke så røykesug lengre pluss at det er borkastet money og helse. Statens kampe funker ser jeg Dritter i staten. Dette er noe eg har bestemt for lenge siden. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Skrape? Du tørker dem i en dag og to, så skreller du av trådene, blander med litt tobbakje og røyker. Fin skrullerus som varer for kort, dessverre. Vi skrapte av trådene på ferske bananer og tørka dem i ovnen etterpå. Fikk ikke noe rus vi:/ Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Tånegler høres 1337 ut hahaha!! kan tenke meg de fleste ville likt å røyke noe slikt http://www.thechiropodist.com/igtn.html.. :google: Usj! Noe av det styggeste jeg har sett! Pen liten detalj med den gule tåa... :oops: <Hadde ikke no spysmilie, så... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg mener å ha hørt at det innerste skallet på peanøtter skal være festlig å røyke.. alså man må kjøpe uskrelte peanøtter og ta av utterste skallet, sannsynligvis det innerste og siden det er det man skal røyke, og så maler man det tynne brune, eller knuser det litt? et eller annet.. harke testa.. men jeg hørte no sånt på radioen en gang! Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 jeg mener å ha hørt at det innerste skallet på peanøtter skal være festlig å røyke.. alså man må kjøpe uskrelte peanøtter og ta av utterste skallet, sannsynligvis det innerste og siden det er det man skal røyke, og så maler man det tynne brune, eller knuser det litt? et eller annet.. harke testa.. men jeg hørte no sånt på radioen en gang! Det kunne faktisk gøres ganske greit ut.. Og da mener jeg ikke helt på landet, slik som Tånegler. Kan forestille meg at det ikke ser så ille ut heller.. PS. Det med tånegler. Jeg kan tenke meg hvorfor man får rus av og røyke tånegler. Det er fordi negler kan brukes til og lage lim. De inneholder masse stoffer som man kan lage lim av. Leste det i Illustrert Vitenskap. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Går det ann å røyke te? te ser jo ut som finmalt tobakk men det lukter bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå