Gå til innhold

Hva røyker DU?

Caddy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde detta da jeg var ung. vi skrapte bananer for den store gullmedaljen, men resultatet var dårlig. Ingen rus altså.

*Warning: do not try this at home*

Skrape? Du tørker dem i en dag og to, så skreller du av trådene, blander med litt tobbakje og røyker. Fin skrullerus som varer for kort, dessverre.

Lenke til kommentar
Ca. ett års oppsamling av avklipte tånegler røstes lett ved 150 grader i vanlig stekeoven. Hakkes deretter i små biter og rulles inn i to Rizla papir og voila, klar til røyking.

(Det anbefales her å få hjelp av andre når det gjelder tåneglproduksjon, ellers kan røkningen bli en sjelden affære, og det vil man jo ikke!)

Det kan nok være fristende for mange å benytte seg av fingernegler i tillegg men dette skal man være forsiktig med. I "kjennerkretser" regnes dette som svært uhygenisk da man aldri kan være helt sikker på "hvor disse fingrene har vært".

:lol:

:lol::rofl: nasty!!! men åssen er rusen fra negler da? noe å streve etter?

Lenke til kommentar

B|Real: har hørt att millitærets grønne er meget fine (ingen erfaring selv, så det er bare hear-say).

Jeg selv kan annbefale på det sterkeste laks, ørret, og røye. Det er også de som røyker ål, men det har jeg tilgode å prøve selv, med det får jeg kanskje se til sommeren ettersom jeg vet det går ganske stor ål ute i det lokale vannet (1,5kg+ eller kanskje jeg underdriver ettersom jeg ikke har hørt om ål som er tatt ute i vannet som er mindre en 1,8kg). Eller har jeg missforstått topicen nå?

Lenke til kommentar
Vel siden ingen har svart seriøst kan eg si at eg røyker prince mild. En kompis kjøpte nettop en kartong med 200sigaretter til megfor 150kr og de blir mine siste eg røyker. Har ikke så røykesug lengre pluss at det er borkastet money og helse.

Statens kampe funker ser jeg :D

Dritter i staten. Dette er noe eg har bestemt for lenge siden.
Lenke til kommentar

jeg mener å ha hørt at det innerste skallet på peanøtter skal være festlig å røyke..

alså man må kjøpe uskrelte peanøtter og ta av utterste skallet, sannsynligvis det innerste og siden det er det man skal røyke, og så maler man det tynne brune, eller knuser det litt? et eller annet.. harke testa.. men jeg hørte no sånt på radioen en gang! :D

Lenke til kommentar
jeg mener å ha hørt at det innerste skallet på peanøtter skal være festlig å røyke..

alså man må kjøpe uskrelte peanøtter og ta av utterste skallet, sannsynligvis det innerste og siden det er det man skal røyke, og så maler man det tynne brune, eller knuser det litt? et eller annet.. harke testa.. men jeg hørte no sånt på radioen en gang! :D

Det kunne faktisk gøres ganske greit ut.. Og da mener jeg ikke helt på landet, slik som Tånegler. Kan forestille meg at det ikke ser så ille ut heller..

PS. Det med tånegler. Jeg kan tenke meg hvorfor man får rus av og røyke tånegler. Det er fordi negler kan brukes til og lage lim. De inneholder masse stoffer som man kan lage lim av. Leste det i Illustrert Vitenskap. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...