Caddy Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Topicen sier vel alt... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Sokkene mine.. Hva i? Sokkene dine Hva er det som er så spesielt med sokkene dine? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Sokkene mine.. Hva i? Sokkene dine Hva er det som er så spesielt med sokkene dine? Når lar de ligge i 1 måned eller ligger med de om natten og så hakker du de opp og så røyker du de Lenke til kommentar
Bose Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Joint, bønne, toppskudd, pipe, shit, dritt... bare fantasien setter grenser!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Seff røyker eg ikkje... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Røyker Hasj selvfølgelig... DAaaaha! Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Rev, divine sage, bananskall, og en ballong med Nitrous. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 gymskosåler fra i forfjor er ikke å forakte da. legg de i mikron en times tid, kjør de e kaffekvernen og rull deg en god sigh! meget god og lang rus :-) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Røyk fra diverse to- og firetaktere her... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 samler brukte boxere i en lufttett beholder jeg fiser i en gang i blandt, og lagrer de i 2 måneder, deretter tønmmes tanken og boxerene soltørkes og deretter sprøstekes i ovn... deretter knuses/skjæres de i filler, (SMÅ filler) hakkes og røykes.... the (f)art of smoke Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Røyk fra diverse to- og firetaktere her... Samme her. Mest fra to-taktere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Vist du først skal røyke skal du røyke med stil, f eks som sokkane til B|Real, eller ka med en strikkadong? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ca. ett års oppsamling av avklipte tånegler røstes lett ved 150 grader i vanlig stekeoven. Hakkes deretter i små biter og rulles inn i to Rizla papir og voila, klar til røyking. (Det anbefales her å få hjelp av andre når det gjelder tåneglproduksjon, ellers kan røkningen bli en sjelden affære, og det vil man jo ikke!) Det kan nok være fristende for mange å benytte seg av fingernegler i tillegg men dette skal man være forsiktig med. I "kjennerkretser" regnes dette som svært uhygenisk da man aldri kan være helt sikker på "hvor disse fingrene har vært". Lenke til kommentar
Blod Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Røyk er ut! næh.. :o sier du det? hva er inn da? moteløven Jannis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå