Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ein av Maidens beste songar kom under Blaze-perioden. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Ein av Maidens beste songar kom under Blaze-perioden. Og hvilken er det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Gjetter Sign of the Cross eller The Clansman. Edit: Blaze-albumene er faktisk ikke så ille, men stemmen passer ikke helt inn i Maiden-lyden. Endret 2. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) The Clansman. Den beste songen på Rock In Rio. Endret 2. desember 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Blood on the worlds hand pga introen Endret 2. desember 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Nå snudde plutslig inntrykket mitt, etter at flere sier det ikke er så værst. Tror jeg tar en tur på songza og hører på de sangene som er nevnt. Nå snudde plutslig inntrykket mitt, etter at flere sier det ikke er så værst. Tror jeg tar en tur på songza og hører på de sangene som er nevnt. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Nå snudde plutslig inntrykket mitt, etter at flere sier det ikke er så værst. Tror jeg tar en tur på songza og hører på de sangene som er nevnt. Nå snudde plutslig inntrykket mitt, etter at flere sier det ikke er så værst. Tror jeg tar en tur på songza og hører på de sangene som er nevnt. Dersom du er skeptisk til Blaze, så kan du jo sjekke ut to av songane på Rock In Rio. Der finn du både Sign Of The Cross og The Clansman. Man On The Edge kan også vere verdt ein sjekk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 I hele denne tråden er Aerosmith kun nevnt en gang. Skuffet! Ihvertfall, mitt yndlingsband. Fikk tak i 5 CD-er i går, og 4 idag. Før har jeg bare hatt en haug med (ulovlige) enkeltsanger. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dio og Accept er jo best! Dio og Accept er jo best! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Dio og Accept er jo best! Dio og Accept er jo best! Dio er skikkelig kult. Han har så kraftig stemme. Hva slags musikk er Accept? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det ligger en Accept-albumguide på albumguide-delen av forumet Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Dio og Accept er jo best! Dio og Accept er jo best! Dio er skikkelig kult. Han har så kraftig stemme. Hva slags musikk er Accept? Generisk 80-tallsmetal ala Judas Priest Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Accept rævkøyrer Dio. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Accept rævkøyrer Dio. Fullstendig enig! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Det høres ut som noe man sjekke ut. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Jepp, hvilke sanger kan man høre på som en begynnelse? youtube-taggen eier. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sjekk ut desse skivene: Restless and Wild Metal Heart Balls To The Wall Breaker Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Her kommer noen bra accept sanger i tilfeldig rekkefølge: Princess of a dawn, son of a bitch, metal heart, balls to the wall, fast as a shark, midnight mover ER sikkert mange flere, men var de jeg kom på i farten edit: hvordan kunne jeg glemme breaker og restless and wild... Jeg må ha feber Endret 7. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Accept rævkøyrer Dio. Fullstendig enig! haha det skjer ikke. Selv om jeg liker dio bedre når han synger i Rainbow eller Black Sabbath. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Accept er kanon, i tillegg til de sangene som allerede er nevnt kan jeg nevne: Living for Tonite Turn me on Neon Nights London Leatherboys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå