Gå til innhold

Tråden for Klassisk Rock/Metal

Underpants

Anbefalte innlegg

Syns oppgaven din var bra og du burde fått sekser kun for å skrive om et så bra band. :thumbup::p

Kanskje fear of the dark ikke var noen stor suksess da den kom ut?

9645709[/snapback]

Det er nok riktig, uansett et veldig bra album og generelt en bra oppgave.

Edit: Maiden har akkurat annonsert konserter i Japan, kanskje ikke så viktig men ville bare si det.

Endret av Eirik_1990
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke for å være slem eller noe sånt. men jeg tror ikke at jeg ville ha gitt denne noe mer enn 4+-. Jeg syns ikke at den var dyp nokk til å gi noe særlig bedre(men det er tross alt bare min mening, en som betyr rimelig lite siden det er læreren din som setter karakter). Du har stort sett bra skreve overflatisk om bande. eks. du kunne ha nevt at Steve Harris ble tilbutt profkontrakt me WestHam men ville heller ha satset på musikken. Maiden var btw NWOBHM sammen med blandt andre Judas Priest, mens en del av det nyere materiale er blitt mer progresivt.

Edit: så du early days før du skreiv oppgaven?

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar

Som historiestudent må eg pirke på kjeldene. Litteraturliste og bibliografi er fine ord å nytte i staden for kjelder. Kjelder noko frå samtida den skildrar, eller det eldste materialet me har om tida den skildrar. Litteratur er ikkje kjelder, men byggjer på kjeldene og utifrå det skal skildre noko.

Og google.no/bilder er ikkje ei kjelde, det er ikkje støttelitteratur. Det er eigentleg ingenting.. Skal du vise til "kjelder" på internett er det minste du kan gjere å vise til direkte URL.

Det er også litt misvisande snakke om 'ei 15 siders oppgåve', med tanke på at det er skriftstorleik 16, mykje bilete og oppramsing.

Om sjølve oppgåva så manglar det ei problemstilling og ei drøfting, det som gjer ei oppgåve til ei oppgåve. I og med at det er niande klasse så er vel ikkje krava dei største, men det er meir ein gjennomgang enn ei oppgåve. Det er ei grei innleiing til ei oppgåve, då.. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Deep Purple er en av de beste! :love:

Hør på albumet Burn. Ikke en sang der jeg ikke liker!

Har allt av de :dribble:

Samt led zeppelin også. Mye bra.. Black Sabbath hadde MANGE sanger som jeg ikke hadde hørt før, som var topp kvalitet. :cool:

1. Plass: Black Sabbath

2. Plass: Deep Purple

3. Plass: Led Zeppelin

Har alt av disse! :D

Det er umulig å bli lei av det. :love:

Lenke til kommentar
Har ikke hørt noe av Ramones, men The Who snakker vi om her. :)

Hvordan er The Ramones?

Ingenting? Mer punk det da men. Blitzkrieg Bop, The KKK took my baby away, Pet Sematary, I wanna be sedated, Sheena is a punkrocker osv

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Har hørt på en del musikk gjennom mitt 16-år gamle liv, men jeg har aldri sett/hørt et band som kan spille 10 sanger som gjør at jeg får frysninger på ryggen, på lik linje med Wolfmother! Det bandet med Andrew Stockdale på Gitar, Chriss Ross på keyboard/bass og Miles Hesckett(?) på trommer, har gitt meg mye innen musikk, og låtene jeg liker å trekke frem som de beste fra dette australske bandet er som følger:

1.White Unicorn

2.Vagabond

3.Tales from the forrest of gnomes

4.Joker and the thief

5.Pleased to meet you

Utrolig bra live-konserter og jeg kunne veldig gjerne tenke meg å oppleve dem selv.

Endret av walse
Lenke til kommentar
Noen ganger så skulle jeg ønske at jeg levde rundt 70-80 tallet. Dra på AC/DC-konsert og stå på fremste rad og høre Bon Scott vræle "Whole 'lotta roooosiiiiieee!"

:love:

For et paradis det ville vært

Kjøp den nye DVD-en. så får du i det minste litt av den følelsen.

Du mener den plug me in boksen?

Lenke til kommentar
Noen ganger så skulle jeg ønske at jeg levde rundt 70-80 tallet. Dra på AC/DC-konsert og stå på fremste rad og høre Bon Scott vræle "Whole 'lotta roooosiiiiieee!"

:love:

For et paradis det ville vært

Kjøp den nye DVD-en. så får du i det minste litt av den følelsen.

Du mener den plug me in boksen?

Ja

Lenke til kommentar
Har hørt på en del musikk gjennom mitt 16-år gamle liv, men jeg har aldri sett/hørt et band som kan spille 10 sanger som gjør at jeg får frysninger på ryggen, på lik linje med Wolfmother! Det bandet med Andrew Stockdale på Gitar, Chriss Ross på keyboard/bass og Miles Hesckett(?) på trommer, har gitt meg mye innen musikk, og låtene jeg liker å trekke frem som de beste fra dette australske bandet er som følger:

1.White Unicorn

2.Vagabond

3.Tales from the forrest of gnomes

4.Joker and the thief

5.Pleased to meet you

Utrolig bra live-konserter og jeg kunne veldig gjerne tenke meg å oppleve dem selv.

Helt enig :)

Wolfmother er ett fantastisk band, og albumet deres er helt topp!

Fortsetter de slik kan de lage historie :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...