Brian Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Voldsomt til unødvendig quoting og OT det ble av dette da, hva med å holde seg nogenlunde on topic. Uenigheter kan vel tas på pm så slipper jeg at denne tråden hopper opp i mine innlegg hele tiden uten at det er noe nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Havner Gary Moore under denne sjangeren? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Gary Moore har en del kremlåter. Still Got the Blues Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ahhhhh... Zeppelin. http://youtube.com/watch?v=N9i2fqxSjTI Lenke til kommentar
MVR Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ahhhhh... Zeppelin. http://youtube.com/watch?v=N9i2fqxSjTI Alltid like bra live, og alltid like sexy kledd! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Zeppelin er fantastisk Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja Hva skjer egentlig med gutta fra Zeppelin den dag i dag? Veit at plant har gitt ut cd med en eller annen dame, men hva skjer med resten av gjengen? det er vel ikke duket for no reunion med verdensturnè med det første? Lenke til kommentar
huf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ja Hva skjer egentlig med gutta fra Zeppelin den dag i dag? Veit at plant har gitt ut cd med en eller annen dame, men hva skjer med resten av gjengen? det er vel ikke duket for no reunion med verdensturnè med det første? Zeppelin hadde i fjor som kjent den reunion-konserten i London, og etter det har det vore mykje spekulasjonar. Page blandt anna har vel sagt i fleire intervju at han er klar for ein turnè. Som du seier er Plant på turnè med Alison Krauss, noko som kanskje har satt ein midlertidig stoppar for annonsering av ein evt verdensturnè. Vi får berre vente og sjå seinare i år kva som kjem fram av nyhende. Pr. dags dato er ingenting bestemt. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Ja, vi får håpe på et turné. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hmm.. I såfall blir det vel behov for en fan-tråd. Det kan jeg godt ta meg av. Hadde det slått an nå også? Det er jo fan-tråder for fotball klubber her. Lenke til kommentar
ow Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Krise! Cream er jo kun nevnt EN gang! Det er jo den første supergruppa! Uansett, her er en liten smakebit: Cream - White Room (1968) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Cream ja. Favoritten min er vel . Jeg tror den er på et Guitar Hero spill faktisk. Håper i alle fall flere får opp øya for denne Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Ja, den er kul. Spilte den ein del på Guitar Hero hos ein ven før. Er det den songen festivalen er «inspirert» av? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Nytt band, for min del i hvertfall... http://youtube.com/watch?v=IcsVPis1iNs&feature=related Boston ! Dette går vel under kassiak rock/metal. Dette er en sinnsykt fet låt gåsehud under soloen Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Folkens, AC/DC kommer med ny plate!!!! *være i ekstase* Sjekk : http://www.kulturo.no/nyheter/cd/ac_dc_med_nytt_album/50977 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 JAA! :D Har store forhåpninger til det albumet. De bør ikke skuffe Lenke til kommentar
Addan Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Heyh, det er AC/DC vi snakker om... De skuffer ikke ! Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Til dere som liker Zepplin med Black Dog. Gi meg litt meninger om hva dere synes om denne sangen. Noe eller ganske lik i mine ører også er de jo fra 70 talle begge to http://www.youtube.com/watch?v=EcOKxESGoVs Endret 24. april 2008 av Kverkulf Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Deep Purple's Child in Time er så utrolig bra! Det er en utrolig morsom låt å spille på trommer også! Da jeg begynte å spille trommer seriøst så hadde jeg nesten ikke noe musikk å spille med, og stilen min var veldig laber og kjedelig. Men så oppdaget jeg musikken fra 60' og 70' tallet.. Jeg ble frelst! Jeg begynte å spille til den musikken også med tiden ble stilen min mye mer komplisert. Og nå spiller jeg mer i den stilen Ian Paice gjør på den videoen jeg linket til. Jeg elsker Klassisk Rock/Metal! [Personlig teori]Dagens musikk er så dårlig fordi plateselskapene har så mye lavere standard enn det det var før i tiden. Det er fordi de taper penger på piratkopiering. Men det er jo selvsakt mye bra der ute også. Mer Klassisk Rock/Metal Deep Purple - Woman From Tokyo (Må bare elske partiet 01:53 til 03:24) Deep Purple - Hush Deep Purple - Strange Kind of Woman Boston - More Than a Feeling Jimi Hendrix - Little Wing Jimi Hendrix - Purple Haze Led Zeppelin - Thank You Led Zeppelin - Good Times, Bad Times Led Zeppelin - Black Dog (Vet ikke om det er klassisk rock, men jeg tar det med) Head East - Never Been Any Reason (Bare lyden som er Head East!) Black Sabbath - Heaven and Hell Nå orker jeg ikke å finne fler sanger. Endret 13. mai 2008 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå