Underpants Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Funker ikke. Prøv å kopiere video ID-en igjen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Creedens er deilig musikk. Spesielt trommene. Liker også en del av John Fogerty, spesielt "Rock and Roll Girls". Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Fortunate Son er digg. Noen andre er Have You Ever Seen The Rain og Lookin' Out My Back Door. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte meg en LP av Styx her en dag. Husker ikke tittelen.. Men den har masse farger og ble gitt ut i '73. Jækla bra plate! Noen som har noen tips om hvilke plater av Styx jeg bør skaffe meg først? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) CCR er tøft ja. Og gjett om jeg smilte bredt når jeg hørte John McClane spille Fortunate Son i bilen sin ^^ Edit: Midnight Special, Bad Moon Rising og Proud Mary er noe man også bør få med seg fra CCR Endret 8. februar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
noodles Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Finst det personar som har sett The Big Lebowski som klarar å ikkje slå i taket i bilen når er på spelaren? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Finst det personar som har sett The Big Lebowski som klarar å ikkje slå i taket i bilen når er på spelaren? Hehe! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Green River er også en knalllåt. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Fortunate Son er digg. Noen andre er Have You Ever Seen The Rain og Lookin' Out My Back Door. Ja alle de er brasanger har albummet CCR forever. sangene til creedence er jo mye preget av vietnamkrigen, det få vet er at sanger som Who'll Stop The Rain og Have You Ever Seen The Rain samt Fortunate Son, egentlig handler om det grusome som foregikk i vietnam på den tiden. Endret 8. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For de som intreserer seg for slikt går det et programm som heter sju historier om rock på nrk1 kl.00.35 i natt. det handler om Black Sabbath, Deep Purple, Iron Maiden og metallica . synes det er et program alle burde få med seg Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ah. Så ikke dette før nå, men takket være at nrk er gratis kan jeg se det på nett-tv'n deres Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Ah. Så ikke dette før nå, men takket være at nrk er gratis kan jeg se det på nett-tv'n deres Det var heftig! Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ah. Så ikke dette før nå, men takket være at nrk er gratis kan jeg se det på nett-tv'n deres Er redd du må legge ut en link her, for jeg fant den ikke. Kjøpte også noen kassetter med no klassisk rock her om dagen. Slike har dere vel ikke sett før el? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Er redd du må legge ut en link her, for jeg fant den ikke. Var nesten sikker på at dette sku havne på nrk's sider, men finner det ikke jeg heller Kanskje det finnes andre plasser på nett. PM om dere finner det ' Edit: Innlegg nr. 500.. Endret 9. februar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ah. Så ikke dette før nå, men takket være at nrk er gratis kan jeg se det på nett-tv'n deres Det var heftig! Ja, det var veldig intresant Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Dette var eit BBC program var det ikkje? NRK legger vel bare ut deira programmer på nett tv? Bra program forresten. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Kult at teksten til Smoke On The Water ble hentet fra en faktisk hendelse :!: "some stupid with a freargun burned the place to the ground" Endret 9. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kult at teksten til Smoke On The Water ble hentet fra en faktisk hendelse :!: "some stupid with a freargun burned the place to the ground" "some stupid with a flaregun", takk Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kult at teksten til Smoke On The Water ble hentet fra en faktisk hendelse :!: "some stupid with a freargun burned the place to the ground" "some stupid with a flaregun", takk whatever Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Er redd du må legge ut en link her, for jeg fant den ikke. Var nesten sikker på at dette sku havne på nrk's sider, men finner det ikke jeg heller Kanskje det finnes andre plasser på nett. PM om dere finner det ' Edit: Innlegg nr. 500.. Kanskje det går i repsrise? Gratz! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå