Coffey Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Eller du kan sikre deg, og gå etter Greatest Hits, og som har de fleste du burde kjenne til. Spesielt på CD 1 og CD 2. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Killer Queen er så tøff! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Killer Queen er så tøff! Men Don't Stop Me Now er bedre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Killer Queen er så tøff! Men Don't Stop Me Now er bedre Nei, de har så mange at det blir vanskelig å avgjøre. Skremmende at jeg ikke har rippa inn noe ennå! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Night at the opera er vel det som er annerkjent som det beste albumet, men personlig må jeg si Sheer Heart Attack er desidert deres beste. Deres beste album i mine øyne -- begge to. Så det er bare å anskaffe begge. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Killer Queen er så tøff! Men Don't Stop Me Now er bedre Nei, de har så mange at det blir vanskelig å avgjøre. Skremmende at jeg ikke har rippa inn noe ennå! ja, tenkte på det samme nå. må se å skaffe oss noe queen ass !! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Ville dere ha satt Queens of the Stone Age under klassisk rock/metal? Er det ikke Stoner Rock og litt retro-ish? Endret 6. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er egentlig opp til deg. Hvis du gjør det, kommer du sikkert til å få noen komentarer på det. Egentlig så er de vell ikke så veldig klassiske, men de er heller litt vansklige å plassere noe sted. Personlig synes jeg det er veldig vanskelig å definere sjangeren de spiller ... Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Who er vel et av mine favorittband når det gjelder klassisk rock! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når det gjelder Queen så er Bohemian Rapsody så absolutt deres beste sang, sammen med Who Wants To Live Forever, Another One Bites The Dust og The Show Must Go On. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Skid Row, det kan vel også legges til i lista. Har hørt på de stund nå og vurderer å kjøpe en cd fra de også. Liker spesielt sangen here i am, det er noe fengende ved hele sangen. edit: Scorpions da, det går vel også under klassisk rock Endret 6. februar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Who er vel et av mine favorittband når det gjelder klassisk rock! Apropos The Who. Kom over et kult klipp i dag John Entwistle, Tony Ashton og Rick Wakeman - Get America Tonen og soloen til Thunderfingers er elsk! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 The Who er vel et av mine favorittband når det gjelder klassisk rock! Apropos The Who. Kom over et kult klipp i dag John Entwistle, Tony Ashton og Rick Wakeman - Get America Tonen og soloen til Thunderfingers er elsk! Så heftig! Hvor er det blitt av orgelbruken nå til dags. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Who er vel et av mine favorittband når det gjelder klassisk rock! Apropos The Who. Kom over et kult klipp i dag John Entwistle, Tony Ashton og Rick Wakeman - Get America Tonen og soloen til Thunderfingers er elsk! Så heftig! Hvor er det blitt av orgelbruken nå til dags. Det kan du si. Både bass (slik vi kjenner det fra 60/70-tallet )og orgel er så og si borte i dagens rock. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 The Who er vel et av mine favorittband når det gjelder klassisk rock! Apropos The Who. Kom over et kult klipp i dag John Entwistle, Tony Ashton og Rick Wakeman - Get America Tonen og soloen til Thunderfingers er elsk! Det var bare sykt fett Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Samma program. Definitivt en verdig coverversjon og vel så det.. Endret 7. februar 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 The Who er vel et av mine favorittband når det gjelder klassisk rock! Apropos The Who. Kom over et kult klipp i dag John Entwistle, Tony Ashton og Rick Wakeman - Get America Tonen og soloen til Thunderfingers er elsk! Så heftig! Hvor er det blitt av orgelbruken nå til dags. tjaa... dimmu borgir bruker da en del orgel ... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Følte bare jeg måtte nevne at Deep Purple sin sang "Sometimes i feel like screaming" er utrolig bra. Kjempeflott fra hele bandet på den låta. Videoene postet her oppe var tøff Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Følte bare jeg måtte nevne at Deep Purple sin sang "Sometimes i feel like screaming" er utrolig bra. Kjempeflott fra hele bandet på den låta. Videoene postet her oppe var tøff Skal sette den på med en gang jeg er ferdig med å høre "Never A Word" <----------------- Anbefales! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Blir aldri lei av denne sangen, en av mange fantastiske sanger fra CCR. Tøff video også edit: fiksa nå, gjør det på gamlemåten med link istedet. Endret 7. februar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå