Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Uriah Heep var tøft. Litt Deep Purple feeling fra de Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Uriah Heep var heftig! Ja, enig med deg, Aivio! Joakim, har du noen album å anbefale? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ja må nesten ha et album fra dem Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Av det jeg har hørt, så er "Sweet Freedom" det absolutt beste fra dem. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Må ha denne tråden i mine innlegg også, hører ganske mye av det som er ramset opp i førstetråden, men har noen mangler enda. Liker å høre på mange forskjellige band og ikke låse meg til kun et som så mange gjør. Kjøpte to cd'er for ikke så lenge siden, det var en plate fra Dio, nemlig Holy Diver og var knallfornøyd med kjøpet. Den siste plata jeg kjøopte var Led Zeppelin's Mothership, og nok en gang knallfornøyd. Skal se gjennom lista i morgen og høre på de bandene jeg har gått glipp av. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Må ha denne tråden i mine innlegg også, hører ganske mye av det som er ramset opp i førstetråden, men har noen mangler enda. Liker å høre på mange forskjellige band og ikke låse meg til kun et som så mange gjør. Kjøpte to cd'er for ikke så lenge siden, det var en plate fra Dio, nemlig Holy Diver og var knallfornøyd med kjøpet. Den siste plata jeg kjøopte var Led Zeppelin's Mothership, og nok en gang knallfornøyd. Skal se gjennom lista i morgen og høre på de bandene jeg har gått glipp av. Ikke rart du er knallfornøyd!!! Måtte bare få sagt hvor bra den Mothership CD-en er!! Alle de knallgode sangene er med, annbefales på det sterkeste!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mothership med DVD i tillegg er en selvfølge! Helt sykt hvor bra improvisasjon de gjør live. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Måtte bare få sagt hvor bra den Mothership CD-en er!! Alle de knallgode sangene er med, annbefales på det sterkeste!! Tja. Stort sett alt på I-IV er knall. Så mangler mye. Lenke til kommentar
MVR Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Måtte bare få sagt hvor bra den Mothership CD-en er!! Alle de knallgode sangene er med, annbefales på det sterkeste!! Tja. Stort sett alt på I-IV er knall. Så mangler mye. Det er vel som man ser det, mine favoritter er der Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har i alle fall ikke noe vondt å si om mothership, god plate med mange gode favoritter der. Man kan så klart ikke få i bøtter og spann, og noen vil alltid synes at det mangler en sang, slik er det bare. Umulig å tilfredsstille alle, men jeg er i alle fall fornøyd med den. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Mothership er 2 kjempecd'er. Masse flotte sanger. Alle Zeppelin-fans vil finne mange av favorittene deres der, og selvfølgelig noen som man ikke hører like mye på. Veldig bra variasjon synes jeg. Og så hjelper det også at det følger med DVD med 2 timer live-opptak Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Må ha denne tråden i mine innlegg også, hører ganske mye av det som er ramset opp i førstetråden, men har noen mangler enda. Liker å høre på mange forskjellige band og ikke låse meg til kun et som så mange gjør. Kjøpte to cd'er for ikke så lenge siden, det var en plate fra Dio, nemlig Holy Diver og var knallfornøyd med kjøpet. Den siste plata jeg kjøopte var Led Zeppelin's Mothership, og nok en gang knallfornøyd. Skal se gjennom lista i morgen og høre på de bandene jeg har gått glipp av. Holy diver og Mothership er to av mine favorittcd'ar. Er ikkje rart du er fornøgd, begge cd'ane er jo rein kunst, og ein nytelse å høyre på! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 noen som har oppdaget noen nye spennende band innenfor denne sjangeren da ? Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Kjøpte nettopp albumet til Hughes/Thrall fra 1982 på remastered CD. Fy faen så bra den skiva er! Glimrende melodisk hardrock/AOR med litt krydder av funk/fusion, og noen av Glenn Hughes' beste vokalprestasjoner. Et must-have/buy for klassisk-hardrock-entusiaster, finnes bla på cdon.no. http://www.hughesthrall.com/ Endret 6. februar 2008 av jon67 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 har fått en ny yndlingssang av deep purple hør på soloen !! den eier Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ey, Queen, de er ikke på listen din, Underpants..! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) ah, Queen ja... de har jeg ikke hørt noe serlig av. hvilke sanger/albummer er bra ? Endret 6. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ey, Queen, de er ikke på listen din, Underpants..! Skal sette dem der hvis du får slengt opp ny tegning på "Hvilken film? - Tegnet". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Ey, Queen, de er ikke på listen din, Underpants..! Skal sette dem der hvis du får slengt opp ny tegning på "Hvilken film? - Tegnet". Er det meg til, der og? (var meg og på Gjett Spillet, tegnet ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) ah, Queen ja... de har jeg ikke hørt noe serlig av. hvilke sanger/albummer er bra ? Night at the opera er vel det som er annerkjent som det beste albumet, men personlig må jeg si Sheer Heart Attack er desidert deres beste. Noen av de gode sangene fra albumet: Killer queen Stone cold crazy Endret 6. februar 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå