lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Historien om meg og metal: Jeg hvar en 9 år gammel gutt som hørte på hip-hop gikk med bling-bling og trodde jeg var kul! Så en dag hørte jeg motörhead sangen Ace of spades jeg ble hektet på metal! Så begynte ca 5 andre i klassen med det samme og den dag i dag er de wannabe emoer som hører på mcr mens jeg stirrer rart på dem Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Historien om meg og metal: Jeg hvar en 9 år gammel gutt som hørte på hip-hop gikk med bling-bling og trodde jeg var kul! Så en dag hørte jeg motörhead sangen Ace of spades jeg ble hektet på metal! Så begynte ca 5 andre i klassen med det samme og den dag i dag er de wannabe emoer som hører på mcr mens jeg stirrer rart på dem Jeg syns synd på deg som har opplevd noe slikt. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Historien om meg og metal: Jeg hvar en 9 år gammel gutt som hørte på hip-hop gikk med bling-bling og trodde jeg var kul! Så en dag hørte jeg motörhead sangen Ace of spades jeg ble hektet på metal! Så begynte ca 5 andre i klassen med det samme og den dag i dag er de wannabe emoer som hører på mcr mens jeg stirrer rart på dem Jeg syns synd på deg som har opplevd noe slikt. Jeg syntes også synd på meg Lenke til kommentar
disilas Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Historien om meg og metal: Jeg hvar en 9 år gammel gutt som hørte på hip-hop gikk med bling-bling og trodde jeg var kul! Så en dag hørte jeg motörhead sangen Ace of spades jeg ble hektet på metal! Så begynte ca 5 andre i klassen med det samme og den dag i dag er de wannabe emoer som hører på mcr mens jeg stirrer rart på dem Jeg syns synd på deg som har opplevd noe slikt. Jeg syntes også synd på meg hva hører du på nå da? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Vel jeg tror Metal interessen blir sterkere etter noe sånt Lenke til kommentar
Addan Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Historien om meg og metal: Jeg hvar en 9 år gammel gutt som hørte på hip-hop gikk med bling-bling og trodde jeg var kul! Så en dag hørte jeg motörhead sangen Ace of spades jeg ble hektet på metal! Så begynte ca 5 andre i klassen med det samme og den dag i dag er de wannabe emoer som hører på mcr mens jeg stirrer rart på dem fysj og fy ! hva slags musikk hører du på nå ? Ps. det skrives Var og ikke Hvar Endret 18. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 In Flames - Metaphor litt småtrist Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Purple fans: Deep Purple - Gettin' Tighter! Fantastisk sang jeg fant for en stund siden etter å ha satt winamp på shuffle. Lenke til kommentar
Markn Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei dere! Jeg har i det siste bestemt meg for å laste ned ekstreme mengder musikk. Slikt som god gammel klassisk rock. Noen forslag? Har hørt veldig mye på linkin park, nightwish og slikt. Men dere må si ifra om det er noen band dere syns jeg skal ta med! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Signaturen min inneholder bare gull Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Noen som skal se Deep Purple i Steinkjer i år da? Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hei dere! Jeg har i det siste bestemt meg for å laste ned ekstreme mengder musikk. Slikt som god gammel klassisk rock. Noen forslag?Har hørt veldig mye på linkin park, nightwish og slikt. Men dere må si ifra om det er noen band dere syns jeg skal ta med! Å Herregud, det er så mye at det vil du ikke ha sjans til å fullføre. Klassisk rock er et altfor stort område, men skal gi deg noen store navn fra 70-tallet. Du har Black Sabbath, Alice Cooper, Led Zeppelin, UFO, Pink Floyd, Uriah Heep, Sex Pistols, Sham 69, Blackfoot, Ramones, Deep Purple, ELO, Kiss, Rainbow. Mange jeg ikke har nevnt, men start med disse, du Endret 19. januar 2008 av Raslefu Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Markn: Sjekk ut Pantera. Lenke til kommentar
Markn Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Markn: Sjekk ut Pantera. Takk til dere alle Skal få lastet ned noe av detta Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 De første platene med Rainbow er også bra, selv om man egentlig bare kan nøye seg med "Live in Germany '76" Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Signaturen min inneholder bare gull Blasfemi å sette Rosenström (grøss) i det selskapet der! Endret 19. januar 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har begynt å få sansen for Blue Öyster Cult, og spesielt liker jeg sangene "Cities on Flame With Rock and Roll" og "Godzilla". Noen andre som hører/har hørt på Blue Öyster Cult som kan anbefale noen andre sanger av dem? Helst med litt rått gitarspill Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Don't Fear The Reaper kanskje ikke så "rått" gitar spill men men. Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hmm... Needs more cowbell. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg hører mye på UFO om dagen, "Phenomenon" er ei knall plate! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå