Programvare Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kan noen anbefale et bra album av Dio? Har bare hørt The Very Beast of Dio, men det er et veldig godt album imo. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe får nok bestille det en dag Irriterer meg over at jeg er blakk. Men har i alle fall en liste over hva jeg skal kjøpe og konformasjonen nærmer seg jo med storskritt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kan noen anbefale et bra album av Dio? Holy Diver eller kanskje Evil or Divine hvis du vil ha et bra livealbum. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Er ikke så an av Live Albums. Har bare hørt sangen Holy Diver så Platen Holy Diver er kanskje et godt valg også. Det er notert Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Holy Diver er pensum, fantastisk plate! Anbefales! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Vet noen når den nye skiva til The Sword kommer ut? Altså disse The Sword http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendID=3145468 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Vet noen når den nye skiva til The Sword kommer ut?Altså disse The Sword http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendID=3145468 Jeg veit ikke, men det der var tøft nok. Ble litt interessert. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Kjøpte siste skiva til Tarot, "Crows Fly Black". Skikkelig klassisk metal, mener nå jeg i alle fall Anbefaler den virkelig. Endret 16. januar 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Vet noen når den nye skiva til The Sword kommer ut?Altså disse The Sword http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendID=3145468 Jeg veit ikke, men det der var tøft nok. Ble litt interessert. Har platen Winter Wolves. Ganske god plate. Du kan også spille sangen "Freya" på Guitar Hero 2 Endret 16. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
noodles Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Du meiner Age of Winter? Uansett, den nye plata - Gods of Earth - kjem ut første april. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja søren mente Age of Winter Forbinder albumet med den sangen. Liker den sangen så godt Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg leste opp eksemplene og jublet! Denne tråden er perfekt for meg! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jeg leste opp eksemplene og jublet! Denne tråden er perfekt for meg! Hvem leste du de opp for? Lenke til kommentar
disilas Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 kan noen anbefale noe god metall musikk utenom iron maiden, black sabbath, metallika, dream theater, ac dc, og guns and roses.(alle de bandene vet jeg er gode fra før ) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 The Sword Vel, siden du vet resten av bandene som er gode så Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 kan noen anbefale noe god metall musikk utenom iron maiden, black sabbath, metallika, dream theater, ac dc, og guns and roses.(alle de bandene vet jeg er gode fra før ) W.A.S.P og gammel Helloween. Og The Crown (om du liker thrash/death) og KMFDM, gammel Ministry og Nine Inch Nails om du liker industrimetall. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 kan noen anbefale noe god metall musikk utenom iron maiden, black sabbath, metallika, dream theater, ac dc, og guns and roses.(alle de bandene vet jeg er gode fra før ) Deep Purple. Skaff deg albumet Burn. Det er elskverdig. Eller kanskje du liker Led Zeppelin eller Cream. Dette er kjempebra band som er musts å ha hørt noe av i hvert fall. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Deep Purple er fantastisk! Etter at jeg fikk tak i alle sangene de har utgitt noen har jeg funnet fler og flere perler. Elsker de Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 kan noen anbefale noe god metall musikk utenom iron maiden, black sabbath, metallika, dream theater, ac dc, og guns and roses.(alle de bandene vet jeg er gode fra før ) Deep Purple. Skaff deg albumet Burn. Det er elskverdig. Eller kanskje du liker Led Zeppelin eller Cream. Dette er kjempebra band som er musts å ha hørt noe av i hvert fall. Av Deep Purple så er det fire som er pensum i klassisk rock: In Rock, Fireball, Machine Head og Burn + deres livealbum Live In Japan. Resten av diskografien kan du skippe. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Burn er godskive til tusen. Har den på LP som ble kjøpt i '74 og den spilles ganske fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå