Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har kun Plug Me In, og jeg kan trygt anbefale den. Ellers kan du jo se på Family Jewels. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har kun Plug Me In, og jeg kan trygt anbefale den.Ellers kan du jo se på Family Jewels. takk skal til byen i morgen og har et gavekrt å bruke opp så da kjøper jeg nok plug me in Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kjør på med den limiterte saken. Knallboks. Ein haug gamle, fantastiske liveopptak, med både Scott og Johnson. Jo, men det er det jo på Family Jewels også... men men. Får researche litt mer. Bra at det er i overkant av en hel DVD med Scott, AC/DC med Brian Johnson er som nybakt brød med soyamargarin. Bon Scott er smør! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som skal på Queens of the Stoneage konsert i Februar? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Plug me in-boksen er kjekk. Det følger med mye annet artig tillegg. Sånn som billetter til konserter på 70-tallet og sånn + plakat(er) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er du ute etter god og klassisk NWOBHM så bør du sjekke ut Grim Reaper, herlig band! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Er du ute etter god og klassisk NWOBHM så bør du sjekke ut Grim Reaper, herlig band! Hvilken skive skal jeg starte med? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Best of plata er grei begynnelse, har bare gitt ut tre studioalbum, så med den får du dekka det beste. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Best of plata er grei begynnelse, har bare gitt ut tre studioalbum, så med den får du dekka det beste. Ok, takk Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Np. See you in hell my friend See you in hell my friend See you in hell my friend I'll see you in hell!!! Må ikkje gløyme Angelwitch: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Plug me in-boksen er kjekk. Det følger med mye annet artig tillegg. Sånn som billetter til konserter på 70-tallet og sånn + plakat(er) Endte opp med å kjøpe den, men har dessverre bare rukket å se gjennom halvparten av første disc. Det var et par superdodgy gamle svart/hvitt-opptak der, men det er i grunnen bare å ta av seg hatten: For et fantastisk band. Jeg har likt dem siden jeg gikk på barneskolen, og må ha en dose AC/DC med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Lasta ned de 3 skivene til Grim Reaper og hørte gjennom de raskt som bakgrunnsmusikk. Det var jævlig bra i grunn. Vokalisten har noen herlig hyl Minna om Maiden Lenke til kommentar
disilas Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 jeg synes plata number of the beast er best. der er yndlingssangene mine: run to the hills og number of the beast. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) For et par uker siden kom jeg over en utrolig tøff sang fra Van Halen. Van Halen - Push Comes to shove Litt roligere og mer funky enn det de bruker å spille, men fantastisk tøff sang. Og flott gitarsolo :)Bare et lite tips til de som vil ha noe nytt. edit: Tenkte å slenge med at jeg har nettopp kjøpt Led Zeppelin - Mothership. Fantastisk plate Endret 11. januar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 edit: Tenkte å slenge med at jeg har nettopp kjøpt Led Zeppelin - Mothership. Fantastisk plate Regner med at du kjøpte den med DVD og? Jeg likte DVD-en ekstremt godt. Spesielt siden Plant hyler enda fetere, Page gjør soloene dobbelt så lange og tempofylte og Bonham slenger inn en råbarsk trommesolo nå og da. Platene som er med er jo bare de mest nydelige låtene Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 edit: Tenkte å slenge med at jeg har nettopp kjøpt Led Zeppelin - Mothership. Fantastisk plate Regner med at du kjøpte den med DVD og? Jeg likte DVD-en ekstremt godt. Spesielt siden Plant hyler enda fetere, Page gjør soloene dobbelt så lange og tempofylte og Bonham slenger inn en råbarsk trommesolo nå og da. Platene som er med er jo bare de mest nydelige låtene jeg har også akkurat kjøpt mothership jævlig bra plate !! har sett DVD-en som fulkte med et par ganger nå... GÅSEHUD Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 edit: Tenkte å slenge med at jeg har nettopp kjøpt Led Zeppelin - Mothership. Fantastisk plate Regner med at du kjøpte den med DVD og? Jeg likte DVD-en ekstremt godt. Spesielt siden Plant hyler enda fetere, Page gjør soloene dobbelt så lange og tempofylte og Bonham slenger inn en råbarsk trommesolo nå og da. Platene som er med er jo bare de mest nydelige låtene jeg har også akkurat kjøpt mothership jævlig bra plate !! har sett DVD-en som fulkte med et par ganger nå... GÅSEHUD Hvert fall på de første sangene på DVD-en. De er de beste. Tatt opp i 1970, og bedre enn noensinne. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) edit: Tenkte å slenge med at jeg har nettopp kjøpt Led Zeppelin - Mothership. Fantastisk plate Regner med at du kjøpte den med DVD og? Jeg likte DVD-en ekstremt godt. Spesielt siden Plant hyler enda fetere, Page gjør soloene dobbelt så lange og tempofylte og Bonham slenger inn en råbarsk trommesolo nå og da. Platene som er med er jo bare de mest nydelige låtene jeg har også akkurat kjøpt mothership jævlig bra plate !! har sett DVD-en som fulkte med et par ganger nå... GÅSEHUD Hvert fall på de første sangene på DVD-en. De er de beste. Tatt opp i 1970, og bedre enn noensinne. hmm ... liker best immigrant song, stairway to heaven, whole lotta love og kashmir på DVD-en egentlig og for alle de som ikke vet det er det led zeppelin live på nrk1 ti over tolv i kveld !!! det må alle få med seg ! Endret 11. januar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Zepter Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 For et par uker siden kom jeg over en utrolig tøff sang fra Van Halen. Van Halen - Push Comes to shove Litt roligere og mer funky enn det de bruker å spille, men fantastisk tøff sang. Og flott gitarsolo :)Bare et lite tips til de som vil ha noe nytt. Enig. Likte den ikke første gangen jeg hørte den, men 'oppdaget' den på nytt noe senere, og nå er den en av mine favoritter. En sang det er umulig å bli lei av + en flott solo som du skrev. Platen 'Fair Warning' er forresten meget bra! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kan noen anbefale et bra album av Dio? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå