Gå til innhold

Kjøp av bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei.

Har trålet bruktsider for en del tilbud på bærbar.

Ser spesielt etter en HP Pavillion.

Her er et av tilbudene(de er ganske like alle sammen).

1024 mb ram(DDR2)

AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-52

• , L2-cache 512 kB + 512 kB, Opptil 1600 MHz systembuss som kjører i AC/DC-modus 35 Watt

NVIDIA GeForce Go 7600 256 mb ram minne

120 GB

17'' Skjerm

Trådløst nettverkskort og kabel så klart

Masse minnekort innganger

Alt dette for 6000.

Har funnet noen til samme pris, men de er med 15'' eller 14''.

Hva er best?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hallo. IKKE kjøp den HP'en. Du blir lurt. jeg trodde det skulle være en grei spill pc. men etter ca ett par timers bruk blir prosessoren ekstremt varm. Harddisken har også en tendens til og bli varm etter lengre tids bruk. den eneste vifta du finne på denne PC-en er en liten vifte som kjører fo fult nesten hele tida for og kjøre ned cpu'en. Spilte litt bioshock på den og etter en time var cpu oppe i 80-90 C. harddisken lå på 60C. Det bør disse komponentene ikke ligge på. Smertegrensen på cpuen er på ca 100 grader og harddisken er på ca 65-70. så de nermet seg maks, det kan resultere i skade på komponeneter og ødelegelse. når PC-en blir varm stiller hastigheten på komponentene seg ned automatisk for og hindre overoppheting. Det hjelper lite. Jeg har kjøpt min bærbare pc hos mpx og da jeg oppdaget denne produksjonsfeilen ringte jeg og klaget straks. MPX blånekete da for dette og sa at det var ingenting de kunne gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...