Asbjørn H Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei. Jeg har i det siste fått noen rare problemer med lcd-skjermen min. Problemene oppstår når skjermen har stått avskrudd lenge. Når jeg skrur den på fungerer den først fint i rundt 1 minutt. Deretter forsvinner bildet. I noen av tilfellene blir skjermen bare plutselig mørkere i noen sekunder og så helt svart, og andre ganger fader den først over til helt hvitt, før den fader til svart. Bildet kommer heller ikke tilbake, med mindre jeg skrur skjermen av og venter noen minutter. Da pleier det å gå over, men noen ganger må jeg restarte PC-en (noe som av en eller annen rar grunn synes å hjelpe). Kan dette være et problem med maskinen min eller software-feil på noen måte, eller er det skjermen min som synger på siste verset? Veldig greit å vite det før jeg eventuelt kjøper meg en ny en, og står der med akkurat samme problem Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er kabelen ordentlig i? Nye drivere? Hvor gammel er den? Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Er kabelen ordentlig i?Nye drivere? Hvor gammel er den? 9565248[/snapback] Hei og takk for svar Kabelen sitter skikkelig i ja. Som sagt, problemet varer noen minutter etter at jeg har slått på skjermen, etterpå går det bedre. Jeg har også installert siste driveren til skjermkortet mitt etter at problemene begynte. Skjermen er vel 3-4 år. Det er en BenQ FP731 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå