emmenph4 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg trenger noen tips til band jeg kan sjekke ut. Er litt lei av å bare høre på det samme. Det jeg pleier å høre på er: Tool System of a Down Animal Alpha Marilyn Manson Chevelle A perfect circle - Bare for å nevne noen få noen. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har du testet ut Last.fm ? Det er et snertent lite program for å finne ut hva andre som lytter til det samme som deg hører på i tillegg.. Anbefales! Lenke til kommentar
ersa Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Liker du Tool liker du 99% sikkert Isis. Sjekk ut platene Oceanic og Panopticon Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei. Private anbefalingstråder er ikke ønskelige. Dersom én bruker skal ha det, legitimerer det for at alle kan ha det, og dermed vil forumet oversvømmes. Dette har vi løst ved å ha en rekke samletråder som har tjener ulike behov: Musikkafeen Den Store Musikkanbefalingstråden Rock/Alternative Rock Spør i én av disse trådene eller flere, hvis du spesifiserer ønskene dine litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg