Intern Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Følgende står to ganger i FAQ på siden deres: Billettnummeret fra vårt billettsystem. Gyldig legitimasjon (minibankkort, pass, førerkort). Link Tenkte jeg bare skulle si ifra Lenke til kommentar
krisdt Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Er vi først inne på skrivefeil, kan jeg også nevne at det står HW-LAN på foreldre siden: På HW-LAN vil det være mange underholdnings- og læringstilbud. link Endret 24. september 2007 av krisdt Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Følgende står to ganger i FAQ på siden deres: Billettnummeret fra vårt billettsystem. Gyldig legitimasjon (minibankkort, pass, førerkort). Link Tenkte jeg bare skulle si ifra 9565103[/snapback] Hva tror du er de to tingene folk oftest glemmer igjen? Og hvorfor tror du da vi har nevnt nettopp de to tingene to ganger? Det folk glemmer oftest er billettnummeret sitt og legitimasjon.. Men takk anyways At du oppdaget det betyr i hvertfall at du har lest den Lenke til kommentar
Intern Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Hehehehe okej Smart nok, men jeg tenkte det var best å si ifra hvertfall. Lykke til på arrangementet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg