jorn_:-D Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei. Har et lite porsjekt her, og skal i da prøve å finne ut hvor mange handlevogner vi har i Norge? Noen som har peiling ? Skulle kanskje tro det var en del! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg nekter å tro at det er noen som har oversikt over sånt. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 er vel en del på avveie, noen som er slengt hit og dit. Umulig og finne ut av er jeg redd. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hehe! Kult prosjekt :!: Ingenting er umulig. Lykke til Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du får finne ut hvor mange butikker de forskjellige kjedene som vanligvis tilbyr handlevogner har i norge (rimi, rema, kiwi, ikea osv), så gå til nærmeste av de diverse butikkene og telle hvor mange handlevogner de har og gange med antall butikker de har og legge summen fra de forskjellige kjedene sammen. Da vil du få ett tall som sikkert ikke er riktig, men det er nok ingen oversikt eller mulig å finne ett nøyaktig tall. Men husk å legge til én handlevogn på det endelige tallet, for jeg har sett at det ligger en ved en parkeringsplass i ett boligfelt på furuset. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Prøvd å tatt kontakt med SSB? Lenke til kommentar
katet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du får finne ut hvor mange butikker de forskjellige kjedene som vanligvis tilbyr handlevogner har i norge (rimi, rema, kiwi, ikea osv), så gå til nærmeste av de diverse butikkene og telle hvor mange handlevogner de har og gange med antall butikker de har og legge summen fra de forskjellige kjedene sammen. Da vil du få ett tall som sikkert ikke er riktig, men det er nok ingen oversikt eller mulig å finne ett nøyaktig tall. Men husk å legge til én handlevogn på det endelige tallet, for jeg har sett at det ligger en ved en parkeringsplass i ett boligfelt på furuset. 9565823[/snapback] Butikkene i en kjede har da ulik storlek, og selvsagt ulik menge med handle-vogner. Og tror det ligger mer handle-vogner rund på boligelt ol. en noen vet om Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er 340 213 982 handlevogner i Norge. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er 340 213 982 handlevogner i Norge. 9566225[/snapback] Hehe :!: Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) ville tippe at det er rundt 50 her i naustdal. to av dei på bunnen av sjøen det er ein start Endret 25. september 2007 av xersess Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Gjør det til ditt livs oppgave å finne ut dette. Gå ut på landeveien i største Forrest Gump-stil, gå fra by til by, bygd til bygd, tell hver eneste handlevogn i hver eneste butikk. Spør folk om de har sett handlevogner som ligger slengt utenom butikker. Jeg vil slå følge med deg når du kommer forbi Trøndelag og hjelpe deg! Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har ikke peiling på hvor mange som finnes, men jeg har funnet ut at handlevognene til Kiwi og Rema er smalere enn handlevognene til Mega og Obs. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Bubbles vet sikkert svaret. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Mega og Rema har jo like handlevogner da? Men et iddiotisk prosjekt må jeg virkelig si? Har du så stor interesse av handlevogner? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 finn på et fornuftig tall bare. tipper at ingen gidder å motbevise deg Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Tipper vi har rundt femti - seksti her i stryn også. Pluss ei i fontenen og ei i elva. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det er slik man lettest ser innbyggertallet på tettsteder i Norge. Er det over et visst antall, ligge det alltid ei handlevogn i elva. Lenke til kommentar
helto Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg bare lurer på noe; er dette et prosjekt du gjør helt frivillig? for for meg så høres dette ut som en litt umulig oppgave å løse, tror i hvert fall at du ikke får noe eksakt tall... Men men, har du lyst har du lov. Så jeg skal ikke prøve å stoppe deg jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå