bkf_94 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei i morgen skal vi ha noe som heter Nasjonale prøver, det er egentlig ikke noe big deal men det blir litt flaut hvis jeg får 1/100 rette Jeg har en STOOOR mistanke om at vi skal ha ligninger slik som Pål er den femte i køen men hvis man ser det fra førstemann sitt synspunkt er han den niende, hvordan kan dette ha seg? Så jeg lurte på om noen vet om noen sider med slike eller lignende ligninger Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Dei kan ikkje tvinge deg til å ta den prøven. Den kommer ikkje til å påvirke karakteren din, det denne prøven er til er å finne ut kor god norske elver er til rekne. Eg ambefaler deg og levere inn eit blankt ark! Lenke til kommentar
-sakko- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 du kan jo gå inn på www.matematikk.org der har dei litt av kvart, til alle saman. Anbefalar å gå inn der og ta ein kikk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du trenger ikke stresse med å gjøre det bra på slike nasjonale prøver, har ikke noe å si. Skriv hva enn du vil. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 jeg trodde nasjonale prøver var gått ut! eller det vil si, de er i alle fall det i vest agder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå