RunarL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Halla! Jeg har som sagt noen lyd problemer. Jeg har lyd f.eks i Vlc, men har ikke lyd i f.eks youtube, wow og div andre spill. T.o.m filmer har jeg ikke alltid lyd. Jeg har 5.1 surround og bruker realtek. Tror kanskje problemet er at dataen ikke registrerer lyden i det grønne hullet. Derfor må jeg putte headsettet i den blå outputten. Noen kjerringråd? Lydkortet er nesten nytt. Har aldri hatt skikkelig lyd. Men nå vil jeg fikse dette! I sound effect står det bare registrert som rear speaker. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Høres ut som du bruker digital tilkobling, og får kun lyd i de filmene hvor det er AC3-lyd som videresendes via AC3 pass-through til forsterkeren din. Dersom du faktisk har koblet til forsterkeren digitalt (coax eller Toslink) kan du sjekke om du har noen innstillinger som tillater 2-kanals PCM-lyd når Dolby Digital/DTS ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå