elveblest Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Lurte litt på om jeg skulle poste i webshop-forumet, men ved nærmere ettertanke passer det vel best her. Fikk en pakke fra komplett, og da jeg hadde tatt ut innholdet oppdaget jeg en sort plastdings som var festet på den ene innsiden av esken. De tre røde diodene blinker i rekkefølge med veldig ujevne mellomrom, alt fra 10-15 sek til flere minutter. Den hvite (hvis det i det hele tatt er en diode) har så langt ikke lyst. Den var festet med "fremsiden" inn mot esken. Noen som har en idé hva dette kan være? Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Plastisk sprengtoff som går av snart Nei eg har egegtlig ikkje peiling EDIT: kan jo sende en mail til komplett da. Endret 24. september 2007 av konfirmant Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Snodig sak. kan det kanskje være en form for en RFID brikke? Synes dog batterikapasiteten så litt stor ut. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skru opp de fire skruene,men pass på så du ikke ryker noen ledninger (i tilfelle det er en bombe :o). Snu kretskortet og ta et nytt bilde, så kanskje vi kan klare å finne det ut Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hadde blittsmåredd vist jeg så den der i pakken min. Ser snodig nok ut som en bombe! Mulig det er noe tracking utstyr? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Ta bilde av baksiden (av kretskortet) også og last opp. Endret 24. september 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 har du spurt komplett? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er sikkert en del, som har detti av det nye fine robotlagersystemet som komplett driver å setter igang Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er sikkert en del, som har detti av det nye fine robotlagersystemet som komplett driver å setter igang 9565239[/snapback] Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Spennende. Hvordan var den festet inni esken? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Med all den harde konkurransen i markedet for tiden, hadde Komplett rett og slett ikke noe annet valg enn å svare bokstavelig på Netshop sine tilbud! Følger med en bombe i pakken fra nå av :!: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vi ser jo tydelig rester av pappen på den siden som vender mot kameraet, så det er vel liten tvil om hvordan den var festet. Ser også ut som om det er brukt teip eller lim. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Slike overaskelser er jo ganske kult å få da, så lenge det ikke er noe bombe, heh Må si jeg liker bedre å få Fox av diverse nettshops Lenke til kommentar
joker Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er vel komplett som har gitt opp hele robot systemet og begynt og sende det til kundene en del av gangen.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 hahaha nice one Men hvorfor skulle Komplett sende dioder festet til esken.. hmm.. Det er jo en kul dingz da. Kan sikkert brukes til a casemodde! Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har sikkert vært tracking på en eske for roboten som ved en feil ikke har blitt fjernet fra esken. Lenke til kommentar
elveblest Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Haha, nå føler jeg meg passe dum. Var noen som lurte på hvordan den var festet på esken, så jeg tenkte jeg skulle ta et bilde av det.. Så ser jeg jo at det pokker meg er hull i esken som passer til diodene.. Og fremsiden ser slik ut: Så det var rett og slett bare en fancy gimmic på selve esken... Tenkte ikke på å sjekke utsiden i det hele tatt da jeg røska av dingsen og så at den blinka Well, mystery solved Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Haha, noe mer meningsløst skal du lete lenge etter. Blinkende lys på utsiden av en pappkartong som du helt sikkert kommer til å beholde? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hehe slikn kan det gaa naa en er for ivrig med aa opne paken. Er det en slik værstasjon en kan koble til PC-en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå