Ascubal Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Som topic sier.. Hvorfor er man så løse for tiden? Hvorfor lar man omtrent hvem som helst tafse på en? Hvorfor lar jenter (og gutter for den saks skyld) avbilde nakne i et forhold som mest sannsynligvis ikke varer? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fordi man er kåt og vil pule. Derfor. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fordi at vi etter århundre med seksuell undertrykkelse snart er i ferd med å bli frigjort! Nå er det ikke lenge før vi kan gå nakne igjen!! Tror det har noe mer med at verden er blitt mer åpen for dette med sex i det siste. Og med internett er det mye lettere å finne likesinnede. Sex er blitt mindre tabu og derfor mister vi også noen av våre "hemninger". Tror jeg. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fordi alle synes det er digg Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Fordi alle synes det er digg 9565523[/snapback] Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Kall meg gjerne konservativ, men synes ikke man burde gå rundt og pule på alt og alle.. Hva skjedde med den tanken at man heller burde spare litt til en kjæreste? Endret 24. september 2007 av Ascubal Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kall meg gjerne konservativ, men synes ikke man burde gå rundt og pule på alt og alle.. Hva skjedde med den tanken at man heller burde spare litt til en kjæreste? 9565659[/snapback] Takket være klara klok, db:ung osv, suss, osv. har vi gutter lært at vi ikke går tomme. Vi har mye å gi Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Det var jo en måte og tolke mitt innlegg på Men mente ikke helt det, hehe. Hva med å spare litt av seg selv til den utvalgte? Og ikke bare helt random folk tå og tafse på.. Ser mange tilfeller hvor unge jenter har latt seg bli utnytta seksuelt pga at de liker duden, men så stikker duden av.. Kanskje lurest og være sikker på at han er en snill kar som faktisk vil være sammen med jenta? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Joa det er sant det. Det fins grenser for hvor mange høl det skal plantes i, men det skader ikke å kose eg litt på byen eller på en fest. Forutsatt at man er singel da. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg tror mange trenger bekreftelse på at de er attraktive. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synd ingen går rundt og puler på meg . Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg tror mange trenger bekreftelse på at de er attraktive. 9566081[/snapback] Jeg får den bekreftelsen av jenter som glaner, småflørter e.l. hele tida, trenger ikke stikke tunga i halsen dems for det. Det holder å se de sultne blikkene, og å se at de plutselig retter opp ryggen og strutter med puppene Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Er ikke alle som er så innbilsk som deg da vettu, noen trenger nok litt mer enn det. Personlig holder det med å se meg selv i speilet! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jeg tror mange trenger bekreftelse på at de er attraktive. 9566081[/snapback] Jepp, en mulighet det En annen mulighet er at enkelt søker litt kjærlighet gjennom denne måten.. f.eks, de har det ikke helt bra hjemme eller andre steder.. Så da kommer denne tilsynelatende snille fyren, låner bort armen og hodet i et par timer.. Jenta føler kanskje litt kjærlighet og føler at hun må gi litt tilbake.. Eller er dette helt på villspor? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det der er jo en mulighet da. Andre er bare ute etter litt moro. Leste et sted her på forumet at jenter var like mye ute etter k.kk på byen som gutter er etter f.tte. Slap meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg tror mange trenger bekreftelse på at de er attraktive. 9566081[/snapback] Du skjønner det Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Men i så fall gjorde man det på 1900tallet óg - til en viss grad. Men det har nok også en sammenheng med dagens "press" på ungdom. Lenke til kommentar
Ponzi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Kanskje man rett og slett er litt kåt uten å være klar for fast forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå