Flakkmeister Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei! Sitter å krongler mellom Premium og Elite her, hehe. Forskjellen på dem er vel ikke så mye mer enn at Elite er svart, har HDMI kabel og 120Gb HDD? Den ekstra plassen, er det noe spill kommer til å dra nytte av i forhold til innstallering osv? Eller er det kun hvis du f.eks lagrer musikk o.l. der? mvh Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Den ekstra plassen skal først og fremst brukes til videonedlastninger. I USA kan man nemlig kjøpe filmer og TV-serieepisdoer på Marketplace, og da er 20GB alt for lite. Nå er vel ikke VideoMarketplace anonnsert for europa ennå så vidt jeg veit, og om du ikke planlegger å ta nytte av VideoMarketplace, er 20 GB alt du trenger. Installering av spill er mulignes ikke en utenklighet, i og med PS3 har den muligheten, men MS har ikke sagt noe om en slik funksjon per i dag. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Nå er vel ikke VideoMarketplace anonnsert for europa ennå... 9564974[/snapback] Burde nevnes at det har gått rykter om at dette kommer i år. De har sagt at det kommer i hvert fall. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ait! En HDMI kabel koster vel kanskje 500kr uansett, så kan jo likegjerne slenge på 500 til kanskje da, likesågreit Takker for svar! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) HDMI kabel følger med Elite Dessuten så funker HDMI kabel til 129 fra Clas 199 fra spillbutikker like bra Endret 25. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Den ekstra plassen skal først og fremst brukes til videonedlastninger. I USA kan man nemlig kjøpe filmer og TV-serieepisdoer på Marketplace, og da er 20GB alt for lite. Nå er vel ikke VideoMarketplace anonnsert for europa ennå så vidt jeg veit, og om du ikke planlegger å ta nytte av VideoMarketplace, er 20 GB alt du trenger. Installering av spill er mulignes ikke en utenklighet, i og med PS3 har den muligheten, men MS har ikke sagt noe om en slik funksjon per i dag. 9564974[/snapback] Jeg synes for min del at 20GB er fremdeles alt for lite og skulle gjerne hatt mer plass.. selv uten Video Marketplace.. Liker å ha noen Demoer liggende! Og dessuten så er vel Video Marketplace på trappene her i Europa også nå.. Sa de ikke noe om dette på en konferanse for ikke så langt tilbake da?? Ait! En HDMI kabel koster vel kanskje 500kr uansett, så kan jo likegjerne slenge på 500 til kanskje da, likesågreit Takker for svar! 9568671[/snapback] Forstår jeg deg rett nå.. du vurderer å kjøpe Premium og en HDMI kabel?? Om så er saken... Premium kan IKKE utstyres med en HDMI kabel.. Forskjellen er ikke kun at HDMI kabel ikke følger med.. Premiumen har ikke engang porten til å plugge den i! BUT.. Om du ikke er så heldig å få tak i en av de nyeste Premiumene da.. men disse skal visst ikkje ha komt i butikkene i landet ennå.. (Men kommer snart om ikke ryktene er helt på tur..) Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg har hatt 360 siden den ble lansert i Norge, og har ikke vært i nærheten av å fylle opp 20GB-disken selv om jeg har lastet ned omtrent alt som har kommet av demoer. Jeg sletter selvfølgelig demoene etterhvert som jeg har testet/blir lei dem da Med et eventuelt video marketplace i europa vil jo dette kreve mer plass, men det kommer jo an på hvordan man bruker det; om man laster ned en haug med ting for å ha på lur i tilfelle, eller om man rett og slett bruker det som en leietjeneste og henter det man skal se om en dag eller to (eller senere samme dag) for deretter å slette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå