skybiz Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Eg har no ein brikke med NEC rdram, eg hadde eit hk som brukte det før, men oppgraderte og no he eg altso da ikkje rd... Lurer på om noken her er intressert i å kjøpe.... Skal ikkje ha mykje for den.. er litt desperat etter penger akkurat no for tiden :smile: skal ha ny pc :smile: intresserte kan berre legge inn innlegg, eller maile meg; [email protected] :smile: Lenke til kommentar
redsnapper Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 hvor mye ram er det? hva skal du ha for det? Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Det er en brikke på 128mb Veit ikkje kor mykje eg skal ha, kva syns du er rimelig for en sann brikke? rundt 400? Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 3. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2002 Kan gå opp/ned i pris Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 ja kanskje hvis du går opp litt at folk kjøper.... :grin: ..... måtte bare.... :grin: Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 Det er mente med å gå opp, var å sjå på andre web-butikkar... der ligger prisen på en del over 500, so prisen er; Høystbydende 400kr,- Pakken kan ble sendt som oppkrav/brev, bestemmes at kjøper. :smile: Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 4. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2002 fortsatt intressert? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Qxl.no er en fin plass det.. :wink: Lenke til kommentar
Prox Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 skybiz, tingen er, min venn, at RDRam på i850 chipset (og andre.) kjøres i parvis.. det er da lite poeng i å kjøpe en 128 brikke.. :smile: men mindre om man da skal kjøpe en til og spare 60 spenn på dette, eller har en fra før av... helt unødvendig av meg å skrive dette innlegget, men jeg har lite å gjøre, g lekser vil jeg ikke ta meg til... Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2002 jj, d va berre en so va intressert so, why not liksom..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå