Gå til innhold

!LØST! Kan man bli annmeldt på habbo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er vel når en drøss folk registrerer seg og drar inn og plager de andre, jeg så f.eks et bilde av en gjeng som var registrert som mørkhudete og stilte seg i formasjon av et hake-kors ved bassenget i Habbo Hotell.

9588927[/snapback]

Habbo-raid var vel en vanlig forlystelse blant /b/tards på 4chan, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Plz'a, kommer bare dritt ut av kjeften på dere, han spør et spørsmål (dårlig forklart) og dere begynner å snakke

dritt om ''spillet'' han spiller. Grow up. =p

Hvis du svindler noen må du jo ta straffen, selv synes jeg det er uhyrig morsomt å bli utestengt. xD

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Man kan bli anmeldt hvis man stjeler på habbo ja.

http://www.itavisen.no/sak/496612/Virtuell...%B8beltyv_tatt/ :D

Haha, så det idag jeg og, tragisk.....

Jeg kjenner en som ble anmeldt og fikk en dom på 4 måneders ubetinget fengsel fordi han svindlet ett møbel.

Akkurat, ja. Og jeg er Bill Gates' mor.

Tenk over det du skrev, og se om det fortsatt høres morsomt og troverdig ut i hodet ditt. Hvis det gjør det bør du oppsøke hjelp eller lese mer om hvilke lover og regler vi har her i real life :)

Edit: Finn deg noe bedre å gjøre, bkf_94. Hadde en patetisk fyr svindlet deg for et par møbler, hadde du sikkert løpt hit og ropt "KAN JEG ANNMELDE EN PÅ HABBO?".

ROFL, du ble eid! XD

Lenke til kommentar
Ja, vi har nå gått over til webcam jenter med å få dem til å ta keyboardet de bruker på hodet.

Har bilder :)

Pix or it didn't happen!

Og habbo er bare til for å raides :)

Han ville ha bilder, og bilder skal han få =D

Og denne "dama" var en TARP >(

post-137377-1195139736_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Habbo er noe piss. Barn fra 10 og nedover kan KANSJE dra noe underholdning ut av det mølet. Ellers så er det bare å glemme.

Til og med Runescape er bedre en Habbo... og det sier en god del.. :hmm:

Du.. Ro deg ned nå.. ;)

Har nettop gitt bort en i lvl 101 til en venn av meg, og en i lvl 78 med 87 wood cutting (Member ut året) til noen her på forumet.. Begge trent helt fra grunnen.. Men Runescape blir kjedelig i lengden, ja. ;)

Men Habbo, er det et spill, eller et chatte program..? :S

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...