Gå til innhold

!LØST! Kan man bli annmeldt på habbo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, tenker du på politianmeldelse? Hvis du lurer til deg kontonummer and shit, da kan du nok bli anmeldt. Men ellers er det bare fjortisser og drittunger på Habbo, og mange har nok opplevd å bli svindlet der. Ikke noe vits i å gråte over spilte "møbs", bare slutt å spille det tullet så skal det nok gå bra med deg. :)

Lenke til kommentar
Jeg kjenner en som ble anmeldt og fikk en dom på 4 måneders ubetinget fengsel fordi han svindlet ett møbel.

9564835[/snapback]

Akkurat, ja. Og jeg er Bill Gates' mor.

Tenk over det du skrev, og se om det fortsatt høres morsomt og troverdig ut i hodet ditt. Hvis det gjør det bør du oppsøke hjelp eller lese mer om hvilke lover og regler vi har her i real life :)

Edit: Finn deg noe bedre å gjøre, bkf_94. Hadde en patetisk fyr svindlet deg for et par møbler, hadde du sikkert løpt hit og ropt "KAN JEG ANNMELDE EN PÅ HABBO?".

Endret av Runar
Lenke til kommentar
Jeg kjenner en som ble anmeldt og fikk en dom på 4 måneders ubetinget fengsel fordi han svindlet ett møbel.

9564835[/snapback]

Akkurat, ja. Og jeg er Bill Gates' mor.

Tenk over det du skrev, og se om det fortsatt høres morsomt og troverdig ut i hodet ditt. Hvis det gjør det bør du oppsøke hjelp eller lese mer om hvilke lover og regler vi har her i real life :)

Edit: Finn deg noe bedre å gjøre, bkf_94. Hadde en patetisk fyr svindlet deg for et par møbler, hadde du sikkert løpt hit og ropt "KAN JEG ANNMELDE EN PÅ HABBO?".

9565575[/snapback]

HAHAHA

Jeg skal få meg noe å gjøre

Du leser om Bill Gates mor XD!

spiller ikke habbo engang, bare lurte

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...