PootieTang Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Heisann Jeg har en forholdsvis ny installasjon av Fedora 7, la nylig inn Beryl via "legg til/fjern programvare", men beryl bare blinker når jeg prøver å starte før det spretter tilbake til default igjen. Har sett flere på nettet med samme problem, men med stort sett flere forskjellige løsninger. Her er en kopi av xorg.conf: Section "ServerLayout" Identifier "single head configuration" Screen 0 "Screen0" 0 0 InputDevice "Mouse0" "CorePointer" InputDevice "Keyboard0" "CoreKeyboard" EndSection Section "Files" EndSection Section "Module" Load "glx" EndSection Section "InputDevice" # generated from default Identifier "Mouse0" Driver "mouse" Option "Protocol" "auto" Option "Device" "/dev/input/mice" Option "Emulate3Buttons" "no" Option "ZAxisMapping" "4 5" EndSection Section "InputDevice" Identifier "Keyboard0" Driver "kbd" Option "XkbModel" "pc105" Option "XkbLayout" "no" EndSection Section "Monitor" Identifier "Monitor0" VendorName "Unknown" ModelName "Unknown" HorizSync 30.0 - 110.0 VertRefresh 50.0 - 150.0 Option "DPMS" EndSection Section "Device" Identifier "Videocard0" Driver "nvidia" EndSection Section "Screen" Identifier "Screen0" Device "Videocard0" Monitor "Monitor0" DefaultDepth 24 SubSection "Display" Viewport 0 0 Depth 24 EndSubSection EndSection Noen forslag til hva som er galt? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hei! Det er dessverre ikke godt nok bare å installere beryl, du må også sørge for å laste beryl under oppstart av xorg, noe jeg ser at du ikke har. Her er en liten guide. Lykke til Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Hehe, dette var nesten pinlig, det funket med en gang etter å ha gjort som guiden sa, la til en linje i xorg og vips... Uansett, tusen takk for hjelpen! Edit: typo Endret 24. september 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå