¤vekst¤ Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Veldig bra link: http://www.xbitlabs.com/articles/other/dis...h_14.html#sect0 Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Mye interessant der, ja, selv om jeg synes forfatteren virket veldig negativ. Etter å ha lest konklusjonen er det bare så vidt jeg har lyst på 22" lenger. Det var også noe jeg lurte på; hva vil det si at LG WTQ skjermen hadde mange "RTC-errors"? Er dette noe jeg bør ta hensyn til, eller noe man kanskje legger merke til? Endret 25. september 2007 av Twoofus Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synd de ikke har testet reponstidene på CW, men min erfaring er at responstiden er svært bra. Jeg har ikke testet med og uten RTA (som kan slåes av/på), men med RTA på er det ingen synlig etterslep verken i Counter-Strike: Source, Trackmania Nations, film eller når jeg scroller. Til sammenligning var etterslepet veldig tydelig på min 2 år eldre 19" Neovo LCD-skjerm. Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Synd de ikke har testet reponstidene på CW, men min erfaring er at responstiden er svært bra. Jeg har ikke testet med og uten RTA (som kan slåes av/på), men med RTA på er det ingen synlig etterslep verken i Counter-Strike: Source, Trackmania Nations, film eller når jeg scroller. Til sammenligning var etterslepet veldig tydelig på min 2 år eldre 19" Neovo LCD-skjerm. 9568482[/snapback] Ja, hva er rtc errors? Edit: Etterslep? Endret 25. september 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg har BW og er kjempefornøyd med denne! Har sett CW og BW ved siden av hverandre, og jeg så ikkje forskjell på de 2 Konklusjonen min er at begge er LIKE DÅRLIGE :!: Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 *dobbelpost* 9572016[/snapback] Like "dårlige"? Men du synes de er bra? I linken jeg gav står det at man kanskje bør vurdere 20-21" eller 23-24". Alt annet enn 20" Frustrerende. ER, med stor E, 226CW eller BW om du vil best på markedet i dag? Spørsmålet går til alle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå